Partnerzy portalu
Ulubione smaki mieszkańców Warszawy. Powstał spejalny mural W październiku Pyszne.pl wystartowało z kampanią reklamową w Warszawie, która obejmuje między innymi współpracę serwisu z 20 wybranymi markami restauracyjnymi / fot. materiały prasowe

Ulubione smaki mieszkańców Warszawy. Powstał spejalny mural

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 28 października 2021 12:58

Na warszawskiej „Patelni” zaprojektowano mural, który przypomina o szczególnie lubianych przez mieszkańców Warszawy kuchniach. Mural powstał w ramach nowej kampanii Pyszne.pl.

W miejscu mijanym codziennie przez tysiące przechodniów - na tzw. “Patelni” pojawił się mural, będący ilustracją 3 ulubionych przez mieszkańców stolicy smaków, czyli kuchni polskiej, amerykańskiej i włoskiej.

Ulubione smaki mieszkańców Warszawy. Powstał spejalny mural

Na muralu umieszczono specjalny kod QR przekierowujący do strony z listą restauracji objętych promocją i zniżką 10 zł do wykorzystania podczas zamówienia w Pyszne.pl.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W kampanii bierze udział 20 lokalnych marek restauracyjnych: LAS, Salsiccia, Zdrowa Krowa, Bong Bong, Krowarzywa, Kura Warzyw Gemüse Kebap, Pizzeria San Giovanni, Tel Aviv Urban Food, Thai Wok, Staroświecka, India Express by Mandala, PaTaThai, Gaumarjos, Pink Flamingo, Chmeli Suneli, Creme de la Creme, Sushi Roll Bistro, Ochota na Sushi, Buenos Nachos i FoodPorn Bar.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz