Na warszawskiej „Patelni” zaprojektowano mural, który przypomina o szczególnie lubianych przez mieszkańców Warszawy kuchniach. Mural powstał w ramach nowej kampanii Pyszne.pl.
W miejscu mijanym codziennie przez tysiące przechodniów - na tzw. “Patelni” pojawił się mural, będący ilustracją 3 ulubionych przez mieszkańców stolicy smaków, czyli kuchni polskiej, amerykańskiej i włoskiej.
Na muralu umieszczono specjalny kod QR przekierowujący do strony z listą restauracji objętych promocją i zniżką 10 zł do wykorzystania podczas zamówienia w Pyszne.pl.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
W kampanii bierze udział 20 lokalnych marek restauracyjnych: LAS, Salsiccia, Zdrowa Krowa, Bong Bong, Krowarzywa, Kura Warzyw Gemüse Kebap, Pizzeria San Giovanni, Tel Aviv Urban Food, Thai Wok, Staroświecka, India Express by Mandala, PaTaThai, Gaumarjos, Pink Flamingo, Chmeli Suneli, Creme de la Creme, Sushi Roll Bistro, Ochota na Sushi, Buenos Nachos i FoodPorn Bar.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.