Partnerzy portalu
Webinar Pyszne.pl: Dopasowane menu i zdjęcia potraw mogą zwiększyć ilość i wartość zamówień (wideo) Webinar Pyszne.pl: Dopasowane menu i zdjęcia potraw mogą zwiększyć ilość i wartość zamówień (wideo),fot. facebook.com/pysznepl

Webinar Pyszne.pl: Dopasowane menu i zdjęcia potraw mogą zwiększyć ilość i wartość zamówień (wideo)

W dalszej części webinaru Grzegorz Aksamit i Arkadiusz Krupisz opowiedzieli o trendach kulinarnych i innych czynnikach, które mają wpływ na wybór potraw z menu konkretnego lokalu.

Autor: horecatrends.pl Data: 08 lipca 2020 15:35

Grzegorz Aksamit z firmy Stava opowiedział o trendach kulinarnych, które mają wpływ na wybór przez konsumentów poszczególnych dań.

 – Mówiąc o trendach, trzeba wskazać wegetariańskie i wegańskie jedzenie. Są to dania, które klienci szukają i wybierają coraz częściej. Warto zwrócić uwagę na to, że jedzenie jest czynnością mocno społeczną i towarzyską. A w każdym gronie dzisiaj łatwo znaleźć osoby, które potrzebują jedzenia bezglutenowego lub wegetariańskiego. I jeśli w lokalu nie będzie takich pozycji, to grupa zamówi jedzenie z innej restauracji, w której oferta będzie dopasowana dla wszystkich. Dlatego warto takie pozycje bezglutenowe i wege mieć w swoim menu i mieć je dobrze oznaczone, wyróżnione – mówił Grzegorz Aksamit.  

– Pizza jest królową dowozów, bo jest łatwa do podzielenia się ze wszystkimi w przeciwieństwie do np. burgera. To jest czynnik, który warto również brać pod uwagę, tworząc dowozy, bo zazwyczaj jedzenie zamawia się w grupie i to jest największy segment klientów. Zwłaszcza, że często zamówienie jednej porcji w restauracji na dowóz bywa kłopotliwe – dodał wiceprezes firmy Stava.

Pobierz bezpłatny poradnik i dowiedz się więcej!

Zdaniem ekspertów równie ważne jak dopasowanie menu do dowozów, wyróżnienie poszczególnych pozycji w menu, jest przedstawienie dań na zdjęciach.

– Nazwy dań często powtarzają się w wielu menu, ale jak nie ma zdjęcia, to nie wiemy mimo wszystko jak konkretne danie wygląda w danej restauracji. Dlatego dużo więcej jest zamówień z restauracji, które zamieszczają zdjęcia dań w karcie menu – ocenił Arkadiusz Krupicz.

– Trzeba przy tym pamiętać, że zdjęcia muszą być wysokiej jakości. Warto zadbać o to, aby dania były dobrze sfotografowane, na białym tle, żeby zdjęcia były wykonane w podobnym stylu. Odradzam robienie zdjęć telefonem. Niech to będzie dobrej jakości. Warto poświęcić na to więcej czasu, bo robimy takie zdjęcie raz na jakiś czas i muszą być dobre, aby udało się osiągnąć taki efekt, jaki chcielibyśmy – dodał współzałożyciel i dyrektor generalny Pyszne.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.