Partnerzy portalu
Webinar Pyszne.pl: dostawy szyte na miarę (wideo) Webinar Pyszne.pl: Dostawy szyte na miarę (wideo), fot. materiały prasowe

Webinar Pyszne.pl: dostawy szyte na miarę (wideo)

W trakcie webinaru eksperci zwrócili uwagę na przemyślane budowanie menu i strefy dostaw, aby całość była jak najbardziej komfortowa i opłacalna dla danego lokalu.

Autor: horecatrends.pl Data: 13 lipca 2020 08:32

Pobierz bezpłatny poradnik i dowiedz się więcej!

– Pierwsza decyzja to dopasowanie menu do dostaw. Oczywiście może ono być różne od tego, co serwujemy w lokalu. Istotne jest także to, gdzie chcemy dowozić. Nie możemy popełnić błędu, by strefa dostaw była zbyt duża, bo mając jedynie swojego kierowcę powodujemy, że jest on w stanie obsłużyć mało dostaw, zwłaszcza, gdy obsługuje dostawy na duże odległości. W momencie, gdy skala biznesu rośnie, ważne jest, aby móc obsłużyć mniejszy obszar, ale w krótszym czasie, co buduje pozytywne doświadczenia klientów – tłumaczył Arkadiusz Krupicz.

–  Oczywiście istotne jest, czym będziemy dostarczać: skuterem, samochodem czy rowerem. Ważne jest pytanie, jaki będzie koszt dostawy, a także czy zdecydujemy się dostarczać sami, czy zatrudniając firmę zewnętrzną. Konfiguracja tych decyzji kształtuje profil naszych przyszłych dostaw – dodał.

O kluczowych czynnikach w budowaniu dostaw mówił również Grzegorz Aksamit.

– Jedną z kluczowych kwestii w tym zakresie jest lokalizacja restauracji. Warto się jej przyjrzeć pod kątem dostaw, czyli jest dostępność parkingu lub odległości od skupisk, z których jedzenie jest zamawianie. Pomocnym narzędziem przy planowaniu jest mapa gęstości populacji, która potrafi pokazać, gdzie najlepiej będzie umieścić swój lokal, jeżeli otwieramy nowy punkt – tłumaczył wiceprezes Stava.

– Przestrzegam przed zbyt dużą strefą dostaw dla klientów. Gdy zaczynamy i mamy mało zamówień jesteśmy w stanie obsłużyć klientów, mieszkających nawet w odległości 10 km od restauracji. Mając mało klientów mamy pokusę, by takie zamówienia realizować. Gdy skala rośnie, można obsłużyć w bliskiej odległości 3-4 klientów blisko, zamiast 1 w dużej odległości. Po to, żeby rozwinąć usługę dobrej jakości trzeba jednak ograniczyć strefę dostaw do najbliższej okolicy – dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.