Partner portalu
Webinar Pyszne.pl: Skuteczny marketing dostaw (wideo) Webinar zorganizowało Pyszne.pl i redakcja Horecatrends.pl

Webinar Pyszne.pl: Skuteczny marketing dostaw (wideo)

Aby goście zamawiali posiłki w dowozie, muszą wiedzieć, że istnieje taka możliwość. Podczas webinaru zorganizowanego przez Pyszne.pl i redakcję Horecatrends.pl, mówiliśmy o tym, co można zrobić, aby poszerzyć świadomość usługi dostaw.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 10 lipca 2020 09:08

Pobierz bezpłatny poradnik i dowiedz się więcej!

- Najprostszym sposobem na poinformowanie gości o usłudze dostaw jest wykorzystanie samego lokalu. W tym celu używa się naklejek, potykaczy oraz standów ustawionych na stolikach. To skuteczne i stosunkowo tanie rozwiązanie. Inną metodą jest wykorzystanie siły marketingu szeptanego, rekomendacji, social mediów i własnego profilu. To ważne szczególnie w przypadku lokali, które mają sporą liczbę fanów, a wcześniej nie były kojarzone z usługą dostaw - mówił Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor generalny Pyszne.pl.

Jego zdaniem warto także wsłuchiwać się w opinie, które klienci wystawiają restauracjom w sieci. 

- Doradzałabym, aby traktować recenzje restauracji w serwisach społecznościowych jako darmową informację zwrotną od klientów i wskazówkę co jest istotne z punktu widzenia zamawiającego czy gościa i co można poprawić. Do recenzji trzeba podejść ze spokojem, nie walczyć z nimi, niektóre zignorować. Warto też spojrzeć na nie jako źródło wniosków do poprawy jakości obsługi - przekonywała Ola Lazar, ekspertka rynku foodtech.

Arkadiusz Krupicz podkreślił także, że warto oddzielać to co jest merytoryczne i pozwoli nam usprawnić usługi. - Liczba elementów, które składają się na skuteczny dowóz nie jest skończona. Nie robimy tej usługi przez tydzień, więc warto poświecić trochę czasu na przygotowania i regularne usprawniania. Dobrze odrobione "lekcje" zostaną z nami na długi czas i będą owocować w przyszłości - podkreślił.

- Warto prosić o recenzję klientów, którzy mają szansę być zadowoleni - mówił Grzegorz Aksamit, wiceprezes Stavy. Jego zdaniem, większą szansę do wystawienia ocen mają ci niezadowoleni klienci, dlatego nie trzeba wstydzić się prosząc o pozytywne opinie. 

Jak podkreślił Aksamit, niedocenianym kanałem marketingowym dla dostaw jest radio. W wielu miejscowościach to szalenie skuteczna i stosunkowo tania reklama. Restauracje zapominają także o wciąż silnej sile marketingowej papierowych ulotek.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.