Partnerzy portalu
Zamówienia najważniejsze dla gastronomii

Zamówienia najważniejsze dla gastronomii

Obecna sytuacja, w której znalazły się restauracje, uwydatniła znaczenie dowozów dla stabilności biznesu w branży gastronomicznej. Wiele restauracji, które już wcześniej korzystały z tego kanału, zaczęły go rozwijać podczas marcowego i październikowego lockdownu. Natomiast te, które dotychczas nie wprowadziły tej formy zamawiania - zaczęły ją rozpatrywać jako szansę na przetrwanie kryzysu.

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Pyszne.pl Data: 26 stycznia 2021 10:22

Bieżące wydarzenia pokazały, że bezpieczeństwo biznesu wiąże się z dywersyfikacją kanałów sprzedaży. Podczas gdy jeden z nich - sprzedaż w lokalu - został ograniczony, źródło dochodu stanowić będą dwa pozostałe - dowóz i sprzedaż na wynos. W obydwu przypadkach liczy się jak największa liczba zamówień.

Poradnik Skutecznych Dostaw dla każdej restauracji

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Wiedza o rynku dowozów jest rozległa, dlatego też warto stale ją pogłębiać. Restauracje zdobywają ją poprzez własne doświadczenia, często na zasadzie prób i błędów. Aby miały świadomość tego, jak uruchomić i udoskonalać kanał dowozów, serwis Pyszne.pl we współpracy z ekspertami branżowymi opracował i udostępnił nieodpłatnie dla każdej restauracji Poradnik Skutecznych Dostaw. Zawiera on praktyczne i wyczerpujące informacje pomocne w uruchomieniu lub rozwinięciu kanału dostaw, niezależnie od wybranego kanału dotarcia do klientów. To jasne i klarowne źródło wiedzy, uporządkowanej według najważniejszych zagadnień i najczęściej zadawanych przez restauracje pytań, w tym: modeli dostaw, obszarów dostawy, kosztów dostawy, pakowania i dostawy jedzenia. Poradnik wzbogacają praktyczne podpowiedzi restauratorów, którzy osiągają sukcesy na rynku delivery, a także opinie ekspertów branży Horeca.

Pakiet wsparcia Pyszne.pl

Serwis Pyszne.pl poza wsparciem merytorycznym wprowadził dla swoich partnerów restauracyjnych także dodatkowe wsparcie finansowe i marketingowe. Serwis zniósł prowizję dla nowo zarejestrowanych, niezależnych restauracji na 30 dni od momentu dodania do platformy oraz prowizję przy zamówieniach z odbiorem w lokalu. Prowadzi także zintensyfikowane działania marketingowe, obejmujące telewizję i Internet - nakierowane na pozyskanie dodatkowych zamówień dla restauracji. W swojej kampanii informuje, że restauracje są #DalejOtwarte i zachęca do ich wspierania poprzez zamawianie z dowozem lub na wynos.

Takeaway Pay, czyli dodatek dla pracowników

Aktualnie poza zmienioną formą funkcjonowania restauracji, inaczej działają także pozostałe firmy. Pracę w biurze zamieniły bowiem na home office. Podczas pracy w domu, która często odbywa się równolegle ze zdalnymi lekcjami dzieci - nie ma czasu na gotowanie. Dobrym rozwiązaniem wydaje się dodatek na zamawianie jedzenia dla pracowników, zwłaszcza że obecnie nie mamy możliwości korzystania z wcześniejszych benefitów takich jak karnety na siłownię. Takeaway Pay, czyli dodatek na zamówienie jedzenia, stanowi bonus nie tylko dla pracowników, ale także jest dodatkowym źródłem dochodu dla restauracji.

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.