Partnerzy portalu
Zamówienia najważniejsze dla gastronomii

Zamówienia najważniejsze dla gastronomii

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Pyszne.pl Data: 26 stycznia 2021 10:22

Obecna sytuacja, w której znalazły się restauracje, uwydatniła znaczenie dowozów dla stabilności biznesu w branży gastronomicznej. Wiele restauracji, które już wcześniej korzystały z tego kanału, zaczęły go rozwijać podczas marcowego i październikowego lockdownu. Natomiast te, które dotychczas nie wprowadziły tej formy zamawiania - zaczęły ją rozpatrywać jako szansę na przetrwanie kryzysu.

Bieżące wydarzenia pokazały, że bezpieczeństwo biznesu wiąże się z dywersyfikacją kanałów sprzedaży. Podczas gdy jeden z nich - sprzedaż w lokalu - został ograniczony, źródło dochodu stanowić będą dwa pozostałe - dowóz i sprzedaż na wynos. W obydwu przypadkach liczy się jak największa liczba zamówień.

Poradnik Skutecznych Dostaw dla każdej restauracji

Wiedza o rynku dowozów jest rozległa, dlatego też warto stale ją pogłębiać. Restauracje zdobywają ją poprzez własne doświadczenia, często na zasadzie prób i błędów. Aby miały świadomość tego, jak uruchomić i udoskonalać kanał dowozów, serwis Pyszne.pl we współpracy z ekspertami branżowymi opracował i udostępnił nieodpłatnie dla każdej restauracji Poradnik Skutecznych Dostaw. Zawiera on praktyczne i wyczerpujące informacje pomocne w uruchomieniu lub rozwinięciu kanału dostaw, niezależnie od wybranego kanału dotarcia do klientów. To jasne i klarowne źródło wiedzy, uporządkowanej według najważniejszych zagadnień i najczęściej zadawanych przez restauracje pytań, w tym: modeli dostaw, obszarów dostawy, kosztów dostawy, pakowania i dostawy jedzenia. Poradnik wzbogacają praktyczne podpowiedzi restauratorów, którzy osiągają sukcesy na rynku delivery, a także opinie ekspertów branży Horeca.

Pakiet wsparcia Pyszne.pl

Serwis Pyszne.pl poza wsparciem merytorycznym wprowadził dla swoich partnerów restauracyjnych także dodatkowe wsparcie finansowe i marketingowe. Serwis zniósł prowizję dla nowo zarejestrowanych, niezależnych restauracji na 30 dni od momentu dodania do platformy oraz prowizję przy zamówieniach z odbiorem w lokalu. Prowadzi także zintensyfikowane działania marketingowe, obejmujące telewizję i Internet - nakierowane na pozyskanie dodatkowych zamówień dla restauracji. W swojej kampanii informuje, że restauracje są #DalejOtwarte i zachęca do ich wspierania poprzez zamawianie z dowozem lub na wynos.

Takeaway Pay, czyli dodatek dla pracowników

Aktualnie poza zmienioną formą funkcjonowania restauracji, inaczej działają także pozostałe firmy. Pracę w biurze zamieniły bowiem na home office. Podczas pracy w domu, która często odbywa się równolegle ze zdalnymi lekcjami dzieci - nie ma czasu na gotowanie. Dobrym rozwiązaniem wydaje się dodatek na zamawianie jedzenia dla pracowników, zwłaszcza że obecnie nie mamy możliwości korzystania z wcześniejszych benefitów takich jak karnety na siłownię. Takeaway Pay, czyli dodatek na zamówienie jedzenia, stanowi bonus nie tylko dla pracowników, ale także jest dodatkowym źródłem dochodu dla restauracji.

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!