Wolt powiększa zespół. Dołączył do niego Maciej Kapuściński, który objął stanowisko marketing managera.
Maciej Kapuściński będzie odpowiadał za kreowanie i realizację działań marketingowych dla Wolt w Polsce. Zajmie się także budową strategii mediowych, optymalizacją wyników oraz zarządzaniem pracą zespołu marketingu.
Maciej Kapuściński związany jest z digital marketingiem od 2011 roku. Rozwijał swoją karierę zawodową w ResultMedia – agencją performance marketingu, w której odpowiadał, między innymi, za współpracę i koordynację działań w obszarach digital marketingu dla takich marek jak: Vivus Finance, Grupa Medicover, Eden Springs, czy Kino Świat.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Cieszymy się, że Maciej dołączył do naszego zespołu. Jego wiedza i doświadczenie, połączone z pasją do digital marketingu, to zapowiedź nowatorskich projektów. Ich celem będzie wzbogacanie doświadczeń naszych konsumentów i budowanie z nimi długotrwałych relacji, które przełożą się na umocnienie naszej pozycji rynkowej - mówi Agata Polityło, General Manager Wolt Polska.
Wolt to firma technologiczna, która umożliwia użytkownikom zamówienie i dostawę jedzenia z restauracji oraz zakupy - do domu lub biura. Firma współpracuje z ponad 40 000 partnerów restauracyjnych i detalicznych, a także z ponad 90 000 partnerów kurierskich w 23 krajach, w ponad 180 miastach. Założona została w 2014 roku. Obecnie zatrudnia ponad 4000 osób i jest kierowana przez współzałożyciela i CEO Miki Kuusi.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.