Partnerzy portalu
Browar Brodacz podbija Europę fot. materiały prasowe

Browar Brodacz podbija Europę

Beer Attraction to jedne z największych piwnych targów na kontynencie. Czterodniowe wydarzenie przyciąga nie tylko piwowarów, ale i miłośników piw kraftowych z całego świata. Browar Brodacz reprezentował na nich Polskę.

Autor: www.horecatrends.pl/ pr Data: 20 lutego 2019 12:30

Na piątą edycję Beer Attraction do włoskiego Rimini zjechali przedstawiciele rzemieślniczych browarów i producenci piw specjalistycznych, którzy swoją ofertę prezentowali branży gastronomicznej. Wśród wystawców byli także m.in. dystrybutorzy. Na miejscu spotkali się specjaliści z kilkuset browarów zarówno z Europy, jak i innych kontynentów.

- Jesteśmy jedynym polskim browarem na targach. Przywieźliśmy ze sobą 10 rodzajów piw. Takie spotkania pokazują, że popyt na dobre, kraftowe piwa jest na całym świecie. I to nas bardzo cieszy, bo ludzie coraz bardziej doceniają smak piw warzonych z myślą o nawet najbardziej wymagających piwoszach – mówi Tomasz Brzostowski, założyciel Browaru Brodacz.

Stoisko trójmiejskiego browaru to nie tylko tradycyjna forma prezentowania piw. Goście targów mogli także zagrać w tzw. blind tasting, czyli próbowanie piw z zasłoniętymi oczami. Gracze degustowali 4 różne rodzaje piwa i odgadywali, jakimi stylami zostały uwarzone. Zwycięzcy wygrywali m.in. oryginalne szklanki Brodacza. Polskie stoisko cieszyło się ogromnym zainteresowaniem.

- Beer Attraction to świetna okazja do poznania branży i wymiany doświadczeń. Sami spróbowaliśmy piw, których jeszcze nie mieliśmy okazji próbować. Z drugiej strony inni piwowarzy przychodzili na nasze stoisko i z naprawdę dużym zaciekawieniem testowali ofertę – dodaje Tomasz Brzostowski.

Piwnym targom towarzyszyły m.in. pokazy warzenia piwa, konkursy, warsztaty oraz prelekcje specjalistów z branży.

Browar Brodacz powstał w 2015 roku w Sopocie. Jest browarem kontraktowym, produkującym piwa rzemieślnicze. Do tej pory piwowarzy Brodacza uwarzyli 60 rodzajów piw, dostępnych na terenie całej Polski. Rocznie sprzedaje ok. 100 tys. litrów.

Aktualnie Brodacz prowadzi akcję crowdfundingową, opartą na sprzedaży swoich akcji. Celem jest zebranie środków na dalszy rozwój, a z czasem budowę własnego browaru.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.