Partner portalu
Browar Fortuna odbiera na swój koszt niesprzedane piwo od gastronomów fot. Facebook/Browar Fortuna

Browar Fortuna odbiera na swój koszt niesprzedane piwo od gastronomów

Browar Fortuna oferuje wsparcie lokalom gastronomicznym, które w trudnym okresie pandemii COVID-19 borykają się z problemami finansowymi. Browar z Miłosławia odbiera na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe od gastronomów

Autor: horecatrends.pl Data: 16 kwietnia 2020 10:08

W czasie pandemii, na skutek wprowadzonych przez rząd obostrzeń, wiele lokali gastronomicznych wstrzymało działalność i w efekcie pozostało z dużymi zapasami piwa. Wielu restauratorów, gastronomów oraz właścicieli pubów zdecydowała z dnia na dzień o zamknięciu lokali.

Zamknięte dla klientów puby to wielka bolączka właścicieli. To nie tylko problem ze sprzedażą, ale także w konsekwencji plany redukcji zatrudnienia personelu w całej branży.

Browar Fortuna zdecydował, że na własny koszt odbierze niesprzedane piwo.

 -Nie jesteśmy dużym browarem z wielkimi budżetami, ale pomoc naszym klientom HoReCa jest dla nas priorytetem. Oferujemy naszym kontrahentom z całej Polski odbiór niesprzedanego piwa beczkowego Browaru Fortuna: Miłosław, Fortuna, Komes  i rozliczenie wartości zakupionego towaru. Chcemy w ten sposób zmniejszyć obciążenia lokali i pomóc w ich przetrwaniu na rynku. To czas wzajemnej pomocy, biznes nie jest wyjątkiem  – mówi Adam Kostrzewa, dyrektor sprzedaży Browaru Fortuna. Mamy absolutną świadomość, że musimy się wspierać. Wszystkich nas dotknęła pandemia i musimy współdziałać, bo tylko w ten sposób przetrwany ten trudny czas – podsumowuje A. Kostrzewa.

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.