Partnerzy portalu
Browar Pilsweizer chce jeszcze mocniej wejść w HoReCa Andrej Chovanec, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Browaru Pilsweizer fot. spółka

Browar Pilsweizer chce jeszcze mocniej wejść w HoReCa

Naszym priorytetem pozostaje budowanie coraz silniejszej dystrybucji, także w segmencie HoReCA - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrej Chovanec, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Browaru Pilsweizer.

Autor: portalspozywczy.pl Data: 14 marca 2019 10:47

Browar Pilsweizer, sprzedający piwo pod marką Pilsvar, kolejny rok z rzędu zwiększył produkcję i poprawił wyniki sprzedaży. W 2018 r. produkcja browaru wzrosła o ok. 11 proc. do rekordowego poziomu 19 tys. hektolitrów (wobec nieco ponad 17 tys. hektolitrów 2017 r.). Przychody browaru w 2018 r. wzrosły natomiast do 7,5 mln zł netto z niecałych 7 mln zł w 2017 r.

Dobry rok 2018 dla browaru Pilsweizer to przede wszystkim efekt dalszej rozbudowy sieci sprzedaży oraz wprowadzenia na rynek szeregu piwnych nowości oraz wdrażania strategii zwiększonej obecności w kanale HoReCa (nowe bary, hotele i restauracje współpracujące z Browarem Pilsweizer).

Plany browaru na 2019 r. zakładają produkcję na poziomie 20 tys. hektolitrów oraz jeszcze mocniejsze niż do tej pory wchodzenie z dystrybucją w kanał HoReCa.

Więcej w serwisie portalspozywczy.pl

 

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.