Partnerzy portalu
Browar Pilsweizer wprowadza do sektora HoReCa nowe piwo fot. unsplash

Browar Pilsweizer wprowadza do sektora HoReCa nowe piwo

Browar Pilsweizer wprowadza do swojej oferty nowe piwo o nazwie Pilsvar APL - American Pale Lager; piwo w stylu amerykańskim, chmielone na zimno, dolnej fermentacji. Trafi do sprzedaży do sklepów w całej Polsce, jak również mocno do kanału HoReCa.

Autor: horecatrends.pl Data: 23 października 2019 10:40

Przygotowane przez Browar Pilsweizer piwo Pilsvar APL - American Pale Lager nawiązuje do tzw. „piwnej rewolucji” i modnego dziś nurtu piw amerykańskich, jednak jednocześnie idzie tej modzie „pod prąd”.

- W Polsce obecnie właściwie każdy browar posiada w swojej ofercie piwo typu APA, czyli American Pale Ale. Sklepowe półki są zapełnione piwami górnej fermentacji w rodzaju APA, IPA czy AIPA. My tworząc nasz APL - American Pale Lager chcemy pokazać piwoszom jeszcze inną możliwość. Jestem pewien, że w przypadku ślepych testów nasz APL byłby rozpoznawany jako APA właśnie. Nasze piwo jest również piwem w stylu amerykańskim, chmielonym na zimno, jednak dolnej fermentacji. Nasz koncept jest taki, że oferujemy piwoszom trunek zbliżony smakiem do piw typu APA, jednak dużo „lżejszy” w konsumpcji, którym można się cieszyć przez cały wieczór, co w przypadku piw APA często jest niemożliwe, na co piwosze często narzekają – mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu oraz współwłaściciel Browaru Pilsweizer.

Pilsvar APL – American Pale Lager będzie dostępne w dystrybucji w sklepach w całej Polsce, browar zamierza również budować jego mocną obecność w kanale HoReCa, w tym również jako piwa lanego z nalewaków („tapów”).

Piwo APL jest piwem o ekstrakcie 10 Blg, o zwartości alk. 4,5%. W jego produkcji wykorzystywane są chmiele amerykańskie - Warrior, Simcoe, Mosaic i Citra.

Sugerowana cena detaliczna APL to 4 złote za butelkę.

Browar Pilsweizer jest kontynuatorem tradycji założonego w 1804 r. w Siołkowej browaru, który dynamicznie zaczął się rozwijać po przejęciu go w 1887 r. przez czeskiego piwowara Franciszka Paschka. W 2005 r. Browar Grybów w Siołkowej został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców, którzy, podobnie jak ponad 100 lat temu Paschek, zajęli się jego rozwojem po latach problemów finansowych - w 2007 r. doprowadzili do ustabilizowania jego sytuacji i rozpoczęli produkcję piwa pod marką Pilsweizer.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.