Partnerzy portalu
Coca-Cola startuje z serialem „Smaki bez granic” fot. materiały prasowe

Coca-Cola startuje z serialem „Smaki bez granic”

2 lipca zobaczymy pierwszy, premierowy odcinek serialu „Smaki bez granic”.To dokumentacja międzykulturowych spotkań, których inspiracją jest podróż Coca-Cola po Polsce i kampania „Razem smakuje lepiej”. Marka zaprosiła sześciu ambasadorów kampanii o międzynarodowych korzeniach do odkrycia jednych z najpiękniejszych miejsc w naszym kraju i poznania ich lokalnych smaków.

Autor: Horecatrends.pl Data: 02 lipca 2019 14:50

Serial dokumentalny „Smaki bez granic” to kolejna odsłona najnowszej kampanii Coca-Cola „Razem smakuje lepiej”. Ideą przewodnią kampanii jest wspólny posiłek -  symbol łączenia, otwartości, wspólnoty i relacji między ludźmi. 

Do serialu „Smaki bez granic” Coca-Cola zaprosiła znanych blogerów, którzy pochodzą z różnych stron świata, a mieszkają w Polsce. W podróż po kraju czerwonym fiatem 125P wraz z prowadzącym Wiktorem Mrozikiem wybrali się: Samar - w połowie Libanka w połowie Polka, Kasia Mecinski - Amerykanka o polskich korzeniach mieszkająca w Japonii, Matteo Brunetti - Włoch z pochodzenia, Huyen z Wietnamu, Chido z Meksyku oraz Helen Mazanova z Ukrainy.

Ambasadorzy kampanii „Razem smakuje lepiej” odwiedzili lokalnych gospodarzy na Podkarpaciu, w Puszczy Białowieskiej, Warmii, Beskidzie Żywieckim, woj. lubelskim i na Kaszubach. Z dala od zgiełku miast i blisko natury, wzajemnie poznawali kulinarne zwyczaje. Wspólnie z gospodarzami gotowali nie tylko to, co rdzennie polskie, ale również swoją rodzimą kuchnię. Eksperymentowali i łączyli różne smaki, by na koniec w miłej atmosferze wspólnie spędzić czas przy pysznym posiłku.

W pierwszym odcinku w podróż na Łemkowszyznę wyrusza z Wiktorem Kasia Mecinski. Kasia, która jest w nieustającej podróży w swoim życiu,  inspiruje ciekawością świata i otwartością. Zatrzymają się z Wiktorem w pasiece, zajrzą do wędzarni gospodarzy Malowanych Wierchów - Kasi i Alberta, spróbują japońskich kanapek onigiri i odkryją, do czego prowadzą samotne drzwi na polanie w Beskidzie Niskim. Już oglądając pierwszy odcinek, ma się ochotę wyruszyć w poszukiwaniu nowych smaków i spotkań.

„Smaki bez granic” podkreślają bezpośredniość, jaka towarzyszy spotkaniom przy stole. Nawet jeśli dzielą nas tysiące kilometrów, tak jak bohaterów serialu, wspólny posiłek pozwala pokonać te bariery i cieszyć się wspólnym czasem.

- Zaproszenie do wspólnego posiłku i gotowania, tak codziennej czynności, jest najlepszym sposobem na zawiązanie relacji i otwarcie się na nowe doświadczenia. Polska historycznie była krajem niezwykle różnorodnym etnicznie. To, czy będziemy doceniać bogactwo płynące z różnych kultur na co dzień i sprawiać, by nasze stoły były różnorodne, otwarte, gościnne, zależy od nas samych. Coca-Cola od zawsze podkreśla twórczą i inspirującą energię pozytywnych emocji, również płynącą ze spotkań z innymi ludźmi. Wtedy można czerpać pełną radość z życia – mówi Ula Czerniawska, Brand Manager Coca-Cola.

Za kreację i koordynację serialu „Smaki bez granic” odpowiada White Paper Agency, za produkcję F25. Zespół produkcyjny serialu: Jacek Tokarski – reżyser i autor scenariusza, Dominika Podczaska,  Bartosz Hławka – operatorzy obrazu, Kuba Sztuk – operator kamery. Za planowanie, zakup mediów oraz współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. Partnerem medialnym jest Onet. Za przygotowanie strony projektu oraz materiałów kontekstowych wspierających produkcję video odpowiada Media Impact, biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.