Partnerzy portalu
CPF Poland planuje rozszerzyć sprzedaż w HoReCa Rośnie popularność owoców morza; fot. shutterstock

CPF Poland planuje rozszerzyć sprzedaż w HoReCa

CPF Poland, który ogłosił przejęcie zakładu FishFood, planuje rozwijać dystrybucję w HoReCa.

Autor: portalspozywczy.pl Data: 28 września 2021 10:22

CPF Culinar celuje w HoReCa

Na początku września zarząd CPF Poland S.A. podpisał umowę nabycia FishFood sp. z o.o. z siedzibą w Żerominie w województwie łódzkim.  Przejęcie nowego zakładu produkcyjnego przez CPF Poland poszerzy możliwości produkcyjne firmy i umożliwi jej rozwój całych kategorii nowych produktów w różnych segmentach, takich jak: dnia gotowe, przekąski, zupy, czy seafood. Przejęcie nowego zakładu daje możliwość rozwijania nowych kanałów dystrybucji w HoReCa.

–  Szukaliśmy różnych możliwości i wypracowaliśmy nowe pomysły na innowacyjne produkty dedykowane dla kategorii HoReCa. Propozycje gotowych rozwiązań, jak przykładowo nasze sosy zaprojektowane i stworzone przez szefa kuchni Roberta Wojnarowskiego, zapakowane w zbiorcze opakowania dla gastronomii są naszym pomysłem na ułatwienie i przyspieszenie codziennej pracy w restauracjach czy stołówkach. Współpracując bezpośrednio z szefem kuchni, mamy świadomość  jak ważna jest tutaj jakość i oryginalny smak takiego produktu, dlatego każdy szczegół od etapu projektu do samego pakowania jest dla nas istotny – mówi Maciej Szymański, prezes CPF Culinar.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

– Chcemy być dostawcą kompletnym, swoistym „one stop shop”. Stąd również wzięła się nazwa  „Culinar”. Nasze produkty mają smakować jak prosto z restauracji czy domowej kuchni – dodaje.

Owoce morza

Jak mówi, postrzeganie owoców morza w Polsce się zmienia. Ich popularność z roku na rok rośnie. 

– Postrzeganie owoców morza jako produkt luksusowy to proces, który cały czas się zmienia na przestrzeni ostatnich lat. Wydzieliły się w tym obszarze różne kategorie, bo seafood to zarówno krewetki i małże, jak również ostrygi, czy homary. Ta pierwsza grupa już od dawna przestała być postrzegana jako produkt luksusowy. Są dostępne w każdej sieci, a ich sprzedaż z roku na rok rośnie. Również czas pandemii i wzrost VAT-u tego wzrostu nie zaburzył. Pozostanie większej liczby ludzi w domach widocznie pozwoliło im na większe eksperymenty kulinarne w swoich kuchniach i luka powstała po zamknięciu restauracji została zapełniona przez zakupy klientów indywidualnych. Oczywiście gdyby nie podwyżka podatków, dostęp do tego typu produktów byłby jeszcze większy – tłumaczy Maciej Szymański.

Cały wywiad w serwisie portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.