Partnerzy portalu
Czysta etykieta oraz wzrost popularność wegetarianizmu i weganizmu istotnymi trendami dla marki Fanex fot. materiały prasowe

Czysta etykieta oraz wzrost popularność wegetarianizmu i weganizmu istotnymi trendami dla marki Fanex

- Wśród wielu informacji z całego świata o kolejnych trendach, na pierwszy plan wybijają się te związane z dbałością o środowisko, polepszaniem tzw. customer experience, a także z powrotem do natury w aspekcie produkcji wyrobów spożywczych - mówi w rozmowie z Horecatrends.pl, Piotr Kubiczek - Dyrektor Handlowy, Fanex.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 08 stycznia 2020 15:25

Zdaniem dyrektora firmy Fanex, trendy gastronomiczne powinny być jednym z głównych wyznaczników, jakimi kierują się przedstawiciele branży HoReCa w swojej bieżącej działalności.

- Restauracje i wszelkiego rodzaju punkty serwujące jedzenie, powinny brać je pod uwagę podczas komponowania swojego menu. Tak samo jest w przypadku producentów żywności – wytwarzając produkty spożywcze, powinni pamiętać o panujących, a w szczególności o nadchodzących trendach. Wymaga to uważnego śledzenia raportów związanych z zachowaniami konsumenckimi w kwestii wyboru żywności i zakupów, a także obserwowania wszelkich nowości prezentowanych na najbardziej prestiżowych targach gastronomicznych w kraju i na świecie. Dzięki temu zarówno producent, dostawca, jak i restaurator, będą mogli zaproponować sprofilowaną pod aktualne wymagania klienta końcowego i jego stylu życia ofertę. A w dzisiejszych czasach, tylko taką ofertę można sukcesywnie sprzedawać - komentuje Piotr Kubiczek.

Dla firmy Fanex, jako lidera w produkcji sosów i dodatków gastronomicznych dla polskiej branży HoReCa, coraz bardziej znaczącymi trendami okazuje się wzrost zainteresowania produktami Premium - z jak najmniejszą ilością konserwantów lub najlepiej z tzw. czystą etykietą, a także zmieniające się upodobania żywieniowe Polaków i wzrost popularności wegetarianizmu i weganizmu w naszym kraju. To niezwykle istotne aspekty na drodze strategii rozwoju marki Fanex. Dlatego też w swojej ofercie znajduje się już np. 17 kompozycji opartych o wegańskie receptury.

- Jako producent dodatków gastronomicznych, śledzimy także raporty mówiące o prognozach żywieniowych i najpopularniejszych potrawach w danym okresie. Dzięki temu orientujemy się na co nastawiała będzie się branża HoReCa i wówczas jesteśmy w stanie wyprzedzać zapytania naszych Klientów i oferować im gotowe produkty trafiające w ich potrzeby oraz pasujące do aktualnych lub najbliższych trendów - komentuje Piotr Kubiczek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.