HoReCa jest ciekawym kanałem sprzedaży dla marki Alpro, szczególnie w kontekście kawiarni - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Marek Wojtyna, prezes Danone Sp. z o.o., dyrektor rynku Polska i Kraje Bałtyckie.
. - Sprzedaż kawy na bazie napojów roślinnych już teraz sięga nawet 30 proc. wszystkich kaw mlecznych. Dodatkowo napoje w różnych wariantach smakowych: migdałowym, kokosowym czy owsianym z powodzeniem mogą stanowić alternatywę dla często stosowanych syropów smakowych – mówi Marek Wojtyna.
- W związku z tym, w 2019 planujemy dalszy rozwój naszej obecności w tym kanale oraz rozszerzanie oferty Danone – dodaje.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Więcej na portalspozywczy.pl
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.