Partner portalu
David Gaboriaud: Będąc twarzą produktu, stawiam się w roli konsumenta (wideo) David Gaboriaud, kucharz, kulinarny coach i podróżnik

David Gaboriaud: Będąc twarzą produktu, stawiam się w roli konsumenta (wideo)

- Współpraca marek spożywczych ze znanymi twarzami świata kulinariów pomaga w uwiarygodnieniu tych produktów. Kucharz jak nikt inny przekona konsumenta o tym, że dany produkt jest świetny i warto go spróbować i używać. Polacy lubią się identyfikować z innymi konsumentami, a właśnie influencer kulinarny jest traktowany jako konsument - mówi David Gaboriaud, kucharz, kulinarny coach i podróżnik.

Autor: Paulina Mroziak, www.horecatrends.pl Data: 03 grudnia 2018 11:17

- Potencjał związany ze współpracą marek spożywczych ze znanymi twarzami świata kulinariów nie jest jeszcze w pełni wykorzystany - potwierdza David Gaboriaud.

Jego zdaniem, to jest kwestia strategii firm i marek związany z targetem, do którego chcą docierać. - Współpracując ze znanymi kucharzami, którzy są już od wielu lat na rynku gastronomicznym, można trafić z komunikatem do kilku pokoleń konsumentów. Współpracując z młodszym szefem kuchni, automatycznie trafia się do młodszego pokolenia. Nie mniej jednak współpraca przy promocji marek z kucharzami i szefami kuchni, pomaga w uwiarygodnieniu tych produktów. Kucharz jak nikt inny przekona konsumenta o tym, że dany produkt jest świetny i warto go spróbować i używać. Polacy lubią się identyfikować z innymi konsumentami, a właśnie influencer kulinarny jest traktowany jako konsument - komentuje David Gaboriaud.

- Dziś są marki, które współpracują nie tylko z szefami kuchni i kucharzami, ale także z blogerami kulinarnymi. Jednak trzeba powiedzieć, że nie wszyscy blogerzy kulinarni znają się w stu procentach na gotowaniu. Często są to ludzie, którzy potrafią gotować, ale traktują blogowanie jak biznes. Brakuje im wiarygodności kucharza, który pracuje na co dzień w restauracji lub ma ogromne doświadczenie w pracy z produktami spożywczymi - dodaje.

David Gaboriaud - jako promotor produktów spożywczych - wprost mówi, że współpraca z markami spożywczymi czasami rodzi zagrożenie w postaci "hejtu". I zwraca uwagę, że jak się podpisuje kontrakt z marką spożywczą, trzeba się poważnie nad tym zastanowić.

- Będąc twarzą danego produktu stawiam się w roli konsumenta. Nie można jedynie podpisać się na opakowaniu - trzeba realnie używać danego produktu, którego się poleca innym. Dość ostrożnie wybieram firmy, z którymi współpracuje i najczęściej są to długoletnie relacje - mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.