Wszystkie kawiarnie i restauracje, które szukają propozycji herbacianych na okres jesienno-zimowy Dilmah zachęca do wzięcia udziału w najnowszej odsłonie akcji Dni Herbaty. Jej celem jest promowanie kultury picia herbaty, jednak w niestandardowej odsłonie.
Jesień i zima to czas, kiedy konsumenci poszukują nowości herbacianych i idealny moment na wzbogacenie swojego menu o nowe napoje przygotowane na bazie cejlońskich herbat Dilmah - czarnej, zielonej, zielonej jaśminowej oraz Earl Grey z dodatkiem naturalnych syropów Fabbri, owoców i przypraw. Wśród tegorocznych propozycji znalazły się autorskie przepisy przygotowane przez Michała Oszczyka, herbacianego eksperta marki Dilmah
Akcja promowana jest wśród konsumentów w social media, poprzez działania PR-owe i online. Każdy lokal w ramach współpracy otrzymuje specjalnie zaprojektowane menu oraz dedykowane szklanki. Lokale zainteresowane udziałem w tej edycji Dni Herbaty organizatorzy zapraszają do wysłania zgłoszeń na adres mailowy.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.