Partnerzy portalu
Ekspert: Dobry okres wakacyjny w gastronomii Agnieszka Sałek, dyrektor handlowa QSL Polska oceniła obecną sytuację w HoReCa z perspektywy firmy logistycznej. / fot. materiały prasowe

Ekspert: Dobry okres wakacyjny w gastronomii

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 31 sierpnia 2021 10:21

Okres pandemii odcisnął silne piętno na rynku gastronomicznym w Polsce, ale mamy nadzieję, że najtrudniejszy czas już za nami - powiedziała Agnieszka Sałek, dyrektor handlowa Quick Service Logistics Polska.

Od 15 maja 2021 r. klienci znowu mogą odwiedzać restauracje i kawiarnie. Jak wpłynęło to na zamówienia składane u logistyka żywności?

Agnieszka Sałek, dyrektor handlowa QSL Polska: W ostatnich, letnich miesiącach mogliśmy zaobserwować zdecydowany powrót klientów do restauracji i kawiarni. Trudny okres lockdownu niewątpliwie wszystkim dał się we znaki. Po zniesieniu obostrzeń klienci gościli w restauracjach częściej i chętniej niż w tym samym okresie przed pandemią. Wszyscy cieszymy się z powrotu do względnej normalności i mamy nadzieję, że okres ten będzie trwał jak najdłużej.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jak wyglądał tegoroczny sezon wakacyjny w porównaniu do zeszłego roku i lat przed wybuchem pandemii?

Z naszych obserwacji wynika, że wielu Polaków spędzało w tym roku wakacje w Polsce, co przełożyło się na duży ruch w lokalach w regionach i miejscowościach turystycznych oraz lokalach położonych wzdłuż autostrad. Pod względem sprzedaży tegoroczny sezon wakacyjny wypada lepiej niż miniony.

Jak podsumowałaby Pani sytuację na rynku gastronomicznym na przestrzeni ostatnich 4 miesięcy?

Okres pandemii odcisnął silne piętno na rynku gastronomicznym w Polsce, ale mamy nadzieję, że najtrudniejszy czas już za nami. Ostatnie kilka miesięcy było momentem oddechu dla całej gastronomii oraz branż z nią związanych, liczymy więc, że dobra sytuacja się utrzyma.

Jakie są Pani zdaniem perspektywy na kolejne miesiące? Jakie plany ma firma QSL Polska?

Patrzymy w przyszłość z delikatnym optymizmem. Będziemy wspierać naszych klientów tak, jak robiliśmy to dotychczas. Obecnie koncentrujemy się na bieżącej sprzedaży, jednocześnie monitorując wieści dotyczące możliwej czwartej fali zakażeń. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz