Partnerzy portalu
FANEX ma nowe etykiety i stronę internetową. Logo marki zostało odświeżone Nowe etykiety Fanex. Zmiany wizualne dotyczą m.in. ketchupów, musztard i sosów wytrawnych. Fot. Materiały prasowe

FANEX ma nowe etykiety i stronę internetową. Logo marki zostało odświeżone

Autor: KG/horecatrends Data: 18 sierpnia 2022 12:10

Fanex, polski producent sosów dla branży HoReCa, przeprowadził rebranding marki. Zmiany identyfikacji wizualnej dotyczą głównych linii produktów firmy: ketchupów, musztard, majonezów, sosów wytrawnych oraz słodkich. Logo zostało odświeżone, marka ma też nową stronę internetową.

Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w Fanex przypomina, że Fanex jest dobrze znaną firmą produkującą wyroby dla gastronomii,  która na polskim rynku działa nieprzerwanie od blisko 35 lat.

- Uznaliśmy, iż dotychczasowe sposoby komunikacji i pozycjonowania marki, wymagały odświeżenia i dostosowania ich do nowych trendów rynkowych, młodszych odbiorców, a także nowoczesnych kanałów informacyjnych, takich jak choćby dynamicznie rozwijających się mediów społecznościowych - wskazuje dyrektor handlowy Fanex Piotr Kubiczek. 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Nową identyfikację wizualną otrzymały sztandarowe linie produktów Fanex. Firma zmieniła etykiety ketchupów, musztard, majonezów, sosów wytrawnych i słodkich, a także kilkunastu innych dodatków gastronomicznych.

Nowa strona, odświeżone logo Fanex

Rebranding marki Fanex, to także wdrożenie zupełnie nowej strony www.fanex.pl. Obecna wersja to nie tylko nowoczesna szata graficzna, ale przede wszystkim uproszczenie oraz poprawa funkcjonalności całego serwisu internetowego. Nowa witryna pozwala poruszać się Klientom po mapie strony w sposób bardzo intuicyjny, a wszelkie treści oraz struktura, zostały przygotowana pod kątem dobrych praktyk User Experience - czytamy w komunikacie prasowym.

Zarówno na nowej stronie jak i etykietach produktowych, widnieje odświeżone logo marki, które zostało „wypłaszczone”, wpisując się tym samym w globalny trend upraszczania logotypów.

Proces transformacji i sukcesywne zmiany materiałów reklamowych oraz handlowych, rozpoczęły się kilka miesięcy temu i potrwają jeszcze kilka tygodni. Za opracowanie nowych etykiet oraz odświeżonego logo, odpowiada agencja StudioDN z Łomianek. Stronę internetową zaprojektowała oraz wdrożyła warszawska firma No Input Signal.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz