Partnerzy portalu
Fanex: Nowe pomysły i receptury rodzą się u nas każdego dnia (wywiad) fot. materiały prasowe

Fanex: Nowe pomysły i receptury rodzą się u nas każdego dnia (wywiad)

- Produkt skierowany do szerokorozumianej gastronomii, powinien wyróżniać się: smakiem, konsystencją, jak najdłuższym terminem przydatności do spożycia przy jak największym zminimalizowaniu użycia środków konserwujących oraz ergonomicznymi opakowaniami o różnych pojemnościach - mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex. W wywiadzie zdradza nam tajniki współpracy z branżą HoReCa i plany firmy.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 13 sierpnia 2019 08:01

Zaufały Wam największe sieci restauracji i stacji paliw. Prosimy o krótką radę - jak stworzyć idealny produkt skalibrowany pod HoReCa?

Nie ma idealnej recepty na dobry produkt. Należy jednak w swoich działaniach dawać z siebie wszystko i próbować zbliżać się do doskonałości. Jak to robić? Przede wszystkim spotykać się z klientem i dokładnie wsłuchiwać się w jego potrzeby i oczekiwania. Oprócz całego podejścia prosprzedażowego oraz jakości procesów pozyskiwania i obsługi klientów, jest kilka ważnych kwestii, o których należy pamiętać produkując sosy i dodatki spożywcze. Naszym zdaniem produkt skierowany do szeroko rozumianej gastronomii, powinien wyróżniać się: smakiem, konsystencją, jak najdłuższym terminem przydatności do spożycia przy jak największym zminimalizowaniu użycia środków konserwujących oraz ergonomicznymi opakowaniami o różnych pojemnościach.

Oferta produktów Fanex charakteryzuje się dużą różnorodnością – firma posiada obecnie ok. 450 oryginalnych receptur bazujących na ok. 150 różnych surowcach: majonezy, sosy majonezowe, na ciepło, na zimno, z dodatkami smakowymi typu przyprawy, warzywa, pikle, ketchupy, sosy pomidorowe gładkie lub z warzywami. Fanex produkuje również wyselekcjonowane dodatki warzywne Tres Amigos, sosy deserowe, innowacyjne kulki żelowe Fan&Joy oraz od niedawna przeprawy Fusion Spices.

Kluczowe produkty Fanexu zostały wielokrotnie wyróżnione i docenione przez konsumentów. Flagowy dla producenta „Ketchup nr VII” od dwudziestu lat sygnowany jest znakiem jakości "Q" zastrzeżonym na rzecz Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji. Ponadto „Ketchup nr 7”, „Sos Tysiąca Wysp”, „Sos Gyros”, „Sos Salsa Mexicana”, „Sos Pikantny z Sambalem” „Sos Remoulada” oraz „Sos Meksykański”, zostały wyróżnione znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Wyroby oferowane są również w niezwykle zróżnicowanych pod względem gramatury (od 10g, aż po 10kg) i rodzajów opakowań – ponad 400 indeksów (butelek, worków, wiader, kartonów, tacek, folii do saszetek, nakrętek, etykiet).  

Z kim współpracuje firma Fanex i czym ta współpraca się wyróżnia?

Obecnie do grona kluczowych klientów należą m.in. sieci gastronomiczne, dystrybutorzy HoReCa, restauracje, bary bistro, hotele, firmy cateringowe, stacje paliw, food trucki i wszelkiego rodzaju punkty typu convenience store.

Pomimo tak niezwykle szerokiej oferty produktów w regularnej sprzedaży, naszym kluczowym Klientom oferujemy dodatkowo produkty komponowane na podstawie tzw. procedury personalizowania receptur. Dzięki temu, na specjalne życzenie otrzymują oni idealnie skomponowane pod ich oczekiwania sosy, których mogą używać do komponowania autorskich dań oraz mogą je również sprzedawać pod marką własną. Jest to nasza duża zaleta, a elastyczność i skala tej działalności wyróżniają nas spośród konkurencji. Na rynku mamy opinię partnera, który jest w stanie sprostać wielu wyzwaniom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

komentarze

  • Górol

    Dobry mają tylko ketchup nr VIII.
    Resztę (sosy majonezowe i sosy pomidorowe) biorę z Tarsmaku

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.