Partnerzy portalu
Fanex: Nowe pomysły i receptury rodzą się u nas każdego dnia (wywiad) fot. materiały prasowe

Fanex: Nowe pomysły i receptury rodzą się u nas każdego dnia (wywiad)

- Produkt skierowany do szerokorozumianej gastronomii, powinien wyróżniać się: smakiem, konsystencją, jak najdłuższym terminem przydatności do spożycia przy jak największym zminimalizowaniu użycia środków konserwujących oraz ergonomicznymi opakowaniami o różnych pojemnościach - mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex. W wywiadzie zdradza nam tajniki współpracy z branżą HoReCa i plany firmy.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 13 sierpnia 2019 08:01

Czy to prawda, że rynek HoReCa już nie stawia na cenę, ale przede wszystkim na jakość? Jakie to niesie wyzwania dla dostawców?

Naszym zdaniem, cena zawsze ma i będzie mieć znaczenie. Warto jednak zwrócić uwagę na jedną kwestię… Doświadczeni dostawcy HoReCa oraz restauratorzy wiedzą przecież, że często większe oszczędności i widoczne korzyści, uzyskuje się stawiając przede wszystkim na produkty dobrej jakości o nieco wyższej, ale wciąż adekwatnej cenie. Jeśli cena jest uczciwa i uzasadniona jakością surowców, opakowań i wykonania, to nie ma problemu z popytem i ze sprzedażą produktów Premium, szczególnie do klientów pragmatycznych i dobrze znających realia gastronomiczne. W firmie Fanex nieustannie dążymy do tego, aby nasze wyroby dla gastronomii nie tylko kojarzyły się z lepszą jakością, ale rzeczywiście ją oferowały.

Jakie są plany związane z rozwojem marki? Czy planują Państwo zwiększenie dostępności produktów? Czy biorą Państwo pod uwagę działania eksportowe?

Oczywiście zależy nam na rozwoju marki i zasięgu jej oddziaływania, ale także na porządkowaniu percepcji i uświadamianiu podmiotów rynku gastronomicznego o coraz szerszej gamie naszych produktów i dodatków.

Stąd linie dodatków gastronomicznych TresAmigos, innowacyjnych kulek żelowych Fan&Joy oraz przypraw Fusion Spices, które w bliskiej korelacji z marką sosów Fanex (na jej renomie), budują i wzmacniają pozycję całej firmy na rynku. Dzięki tak szerokiej ofercie, restauratorzy mogą liczyć na szeroką i komplementarną ofertę w zakresie dodatków gastronomicznych, dostarczanych wprost od jednego, polskiego producenta.

Oprócz sprzedaży na rynku krajowym, produkty Fanex eksportowane są również na wiele rynków zagranicznych - do Danii, Niemiec, Anglii, USA, krajów skandynawskich, Węgier, Rumunii, Czech, Słowacji czy Chorwacji.

A jakie są plany dotyczące rozwoju portfolio produktowego? Kiedy możemy liczyć na kolejne nowości? Na jakie segmenty stawiacie?

Nowe pomysły i receptury rodzą się w naszej firmie każdego dnia. Wiele z nich udaje nam się systematycznie wdrażać do regularnej oferty sprzedażowej lub też przedstawiamy je jako indywidualne propozycje na specjalne życzenia naszych kluczowych klientów. Stale doskonalimy receptury i na przykład w odpowiedzi na kreatywne pomysły naszych klientów, wprowadzamy nowy przepis naszego uniwersalnego sosu Vinaigrette Fanex. W ostatnim czasie ulepszyliśmy także w znacznym stopniu nasze słodkie sosy deserowe, które obecnie są jeszcze bardziej owocowe.

Oczywiście przełomowe projekty wymagają wielu prób, sezonowania, badania rynku oraz wejścia z nimi w odpowiednim momencie. Już niebawem wkroczymy z zupełnie nową linią produktową odpowiadającą oczekiwaniom dot. przyjazności ekologicznej opakowań oraz zgodnej z silnym trendem Clean Label. O szczegółach będzie głośno już niebawem…

Czyli podążacie za najnowszymi trendami...

Zwracamy uwagę na dobrostan zwierząt – nasze produkty opracowujemy w oparciu o jaja z chowu „bezklatkowego”. Staramy się dbać o środowisko - nasze butelki wytwarzane są z HDPE czyli monolaminatu w pełni podlegającemu recyclingowi. Odpowiednio dobieramy Partnerów w tym zakresie - dostawcy opakowań dla Fanex-u to największe firmy w Europie a często i na świecie, które intensywnie pracują nad ekologicznymi technologiami.

Widzimy także ogromny potencjał w produktach odpowiednich dla wegan i wegetarian. Obecnie posiadamy już ponad 10 produktów niezawierających składników odzwierzęcych. Naszym flagowym produktem w tym segmencie, jest Vega Majo – wegański sos majonezowy produkowany na bazie białka grochu, który posiada prestiżowy certyfikat V-Label. Na bazie tego roślinnego sosu, planujemy oprzeć serię nowych dressingów majonezowych.

Dziękuję za rozmowę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

komentarze

  • Górol

    Dobry mają tylko ketchup nr VIII.
    Resztę (sosy majonezowe i sosy pomidorowe) biorę z Tarsmaku

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.