Partnerzy portalu
Fanex wszedł do Lidla Producent sosów Fanex wszedł do sieci Lidl/fot. materiały prasowe

Fanex wszedł do Lidla

Autor: www.horecatrends.pl Data: 16 kwietnia 2021 10:15

Produkty firmy Fanex, polskiego producenta sosów i dodatków spożywczych dla branży HoReCa, pojawią się na półkach sieci Lidl.

W połowie kwietnia ruszyła jedna z akcji in-out mająca na celu wprowadzenie wybranych produktów Fanex do oferty sieci Lidl oraz zbadanie zainteresowania klientów sklepów sosami polskiego producenta.

W pierwszej kolejności, do sprzedaży w sklepach Lidl trafiło sześć autorskich receptur sosów Fanex w mniejszych - bardziej praktycznych dla gospodarstw domowych - opakowaniach.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Cieszy nas nawiązanie współpracy handlowej z siecią Lidl. Dzięki temu, nasze sosy skierowane głównie dla branży gastronomicznej, będą łatwiej dostępne także dla klienta detalicznego na terenie całej Polski. Mamy nadzieję, że już niebawem nasza oferta w sklepach Lidl, będzie się poszerzać – zapewnia Bożena Sajnog, kierownik ds. kluczowych klientów w firmie Fanex.

Fanex to polska firma rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw a także dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

W regularnej ofercie firma posiada około 300 kompozycji produktowych. Specjalizuje się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych kluczowych klientów

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

komentarze

  • Bbbb

    Cieszy mnie to, tym bardziej jak przeczytałem, że to firma rodzinna. Oni mają po prostu dobre produkty. I smaczne i o dobrym składzie. A takie połączenie jest rzadkością. No i mają kilka hitów typu ketchup nr 7 :) nazewnictwo ciekawe, heh. I w sumie mało kto wie, że niejeden raz go jadł w sieciowkach. Irytowało mnie, że kiedyś nie można ich było kupić tak po prostu, do domu. Potem przyszedł sklep internetowy, a teraz jeszcze normalne sklepy a nie tylko hurtownie. To się nie może nie udać. No i Lidl ma restrykcyjne wymagania co do ceny końcowej, wiec liczę na to, że w temacie cen nie przesadzą. Dobry ruch że strony Lidla, kolejny zresztą.
  • Bbbb

    Cieszy mnie to, tym bardziej jak przeczytałem, że to firma rodzinna. Oni mają po prostu dobre produkty. I smaczne i o dobrym składzie. A takie połączenie jest rzadkością. No i mają kilka hitów typu ketchup nr 7 :) nazewnictwo ciekawe, heh. I w sumie mało kto wie, że niejeden raz go jadł w sieciowkach. Irytowało mnie, że kiedyś nie można ich było kupić tak po prostu, do domu. Potem przyszedł sklep internetowy, a teraz jeszcze normalne sklepy a nie tylko hurtownie. To się nie może nie udać. No i Lidl ma restrykcyjne wymagania co do ceny końcowej, wiec liczę na to, że w temacie cen nie przesadzą. Dobry ruch że strony Lidla, kolejny zresztą.