Partnerzy portalu
Fritz-Kola: Polska jednym z kluczowych rynków Fritz-Kola: Polska jest dla nas jednym z kluczowych rynków/fot. materiały prasowe

Fritz-Kola: Polska jednym z kluczowych rynków

Autor: AT Data: 29 września 2022 15:39

Polska, obok Holandii, Belgii, Austrii i Hiszpanii, jest jednym z kluczowych rynków eksportowych dla niemieckiego producenta napojów fritz-koli.

Fritz-Kola: Polska jednym z kluczowych rynków

Polska, obok Holandii, Belgii, Austrii i Hiszpanii, jest jednym z kluczowych rynków eksportowych dla marki fritz-kola. Dostępna w najpopularniejszych lokalach gastronomicznych, klubach, na wydarzeniach specjalnych i festiwalach, fritz-kola wpisuje się w klimat polskich miast - informuje producent.

W nowej kampanii marketingowej wykorzystano koncepcję kreatywną w postaci muralu namalowanego na ścianie kamienicy na tętniącym życiem warszawskim Powiślu. Mural przedstawia „fritzees", czyli pracowników fritz-kola, promujących otwarte, demokratyczne społeczeństwo.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Fritz Kola z nową kampanią

W kampanii „good never sleeps” (tłum. dobro nigdy nie śpi), fritz-kola przyjmuje nowe podejście do komunikacji. Marka udowadnia, że zabawa i odpowiedzialność mogą iść ze sobą w parze. Po 18 latach humorystycznej i prowokacyjnej komunikacji, firma z Hamburga, dostarczającą unikalną kraftową kolę oraz lemoniady i spritzery na bazie soku, przekłada swoje wartości i postawę na epatującą pewnością siebie kampanię wizerunkową.

W nowych działaniach biorą udział pracownicy firmy i liderzy opinii fritz-kola, którzy prezentują się na pozbawionych retuszu kreacjach, zarażając optymizmem i radością życia. Kampanię można zobaczyć na nośnikach out-of-home, festiwalach i eventach, w działaniach digitalowych oraz PR. Nowa kreacja dotarła również nad Wisłę. Pierwszy mural powstał właśnie na warszawskim Powiślu.

Producent napojów z Hamburga, działa na polskim rynku od 2016 roku. Firma stawia na otwarte, demokratyczne społeczeństwo dla wszystkich oraz na zmianę systemową w branży, w której działa. Przykładowo, fritz-kola wykorzystuje wyłącznie szklane butelki, a napoje są produkowane jedynie z naturalnych i w 100% wegańskich składników. Co więcej, marka aktywnie angażuje się w inicjatywy mające na celu pomoc osobom w trudnej sytuacji materialnej, które utrzymują się z kaucji zwrotnej za puste, szklane butelki. 

Fritz Kola - kim jest producent 

fritz-kola została założona przez dwóch studentów w Hamburgu w 2002 roku. Pierwsza kola została wprowadzona na rynek w 2003 roku, a następnie w portfolio marki znalazły się liczne lemoniady i spritzery na bazie soku. W trosce o środowisko naturalne, fritz-kola od początku swojego istnienia używa szklanych butelek zwrotnych i stale rozwija zdecentralizowane rozlewnie w pobliżu konsumentów.

fritz-kola jest zaangażowana w wiele inicjatyw pomagających ludziom w trudnej sytuacji życiowej oraz w liczne projekty na rzecz zrównoważonego społeczeństwa. Mirco Wolf Wiegert, współzałożyciel marki i Winfried Rübesam są dyrektorami zarządzającymi firmy, która od 2014 roku nosi nazwę fritz-kulturgüter.   

 

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz