Gotowe dania To Be Foodie debiutują w Lidlu



horecatrends.pl/informacja prasowa - 09 grudnia 2020 11:57


CPF Poland, polski oddział południowo-azjatyckiego koncernu spożywczego CPF, wprowadza nowy koncept dań gotowych pod marką To Be Foodie. Nowa linia produktów restauracyjnych dań gotowych debiutuje właśnie w sklepach sieci Lidl w Polsce. To Be Foodie to gotowe dania inspirowane kuchniami świata, przygotowane na bazie regionalnych, azjatyckich składników i przypraw.

Pierwsze produkty z serii To Be Foodie w dwóch wersjach – Panang Curry i Green Curry - są już dostępne w polskich sklepach sieci Lidl. Debiutująca w grudniu br. seria dań nawiązuje do kuchni tajskiej i została stworzona we współpracy z Culineur School w Bangkoku.

Nowy koncept od CPF Poland dostarcza konsumentom, autentycznych wrażeń kulinarnych w formie gotowych dań, w wygodnych eko pudełkach - do podgrzania i jedzenia w domu czy biurze. Wszystkie propozycje pod marką To Be Foodie powstają na bazie lokalnych, azjatyckich składników.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Przepisy gotowych dań inspirowanych kuchnią tajską dla CPF Poland stworzył Robert Wojnarowski - wieloletni szef kuchni słynnej restauracji No31, który aktualnie kieruje zespołem kucharzy warszawskiej restauracji Mokolove. Uczestnik licznych konkursów kulinarnych, m.in. drugiej edycji Top Chef Polska oraz absolwent Culineur School w Bangkoku. W swoich autorskich przepisach nawiązuje do popularnej w Tajlandii autentycznej kuchni typu street food, bazującej na naturalnych składnikach i aromatycznych, lokalnych przyprawach.

Oryginalny smak naszych potraw to efekt doświadczeń, jakie zdobyliśmy w Tajlandii, przy okazji współpracy z CPF – mówi Robert Bogusz, dyrektor ds. rozwoju biznesu CPF Poland. Aktualnie w ofercie dominują dania z kurczakiem, nawiązujące do kuchni południowo-azjatyckiej, jednak w kolejnych odsłonach zaproponujemy konsumentom również smaki z innych stron świata – dodaje.

Dania gotowe pod marką To Be Foodie dostępne są w opakowaniach 330 g, wykonanych z w pełni biodegradowalnej tektury, w 100 proc. przystosowanej do recyklingu. Dodatkowo, zastosowana w nich mobilna, tekturowa przekładka daje konsumentom swobodę wyboru odnośnie formy spożycia posiłku – pozwala na oddzielenie poszczególnych składników lub wymieszanie ich ze sobą. To nowatorskie rozwiązanie zostało wprowadzone na bazie doświadczeń płynących z badań konsumenckich, przeprowadzonych przez CPF Poland.

Koncept To Be Foodie promowany jest w kanałach digital w mediach społecznościowych, a także przy pomocy materiałów POS w punktach sprzedaży sieci Lidl. Komunikacja łączy temat kulinarnych podróży z ekologią.