Partnerzy portalu
Gotowe dania To Be Foodie debiutują w Lidlu Gotowe danie To Be Foodie debiutują w Lidlu, fot. materiały prasowe

Gotowe dania To Be Foodie debiutują w Lidlu

CPF Poland, polski oddział południowo-azjatyckiego koncernu spożywczego CPF, wprowadza nowy koncept dań gotowych pod marką To Be Foodie. Nowa linia produktów restauracyjnych dań gotowych debiutuje właśnie w sklepach sieci Lidl w Polsce. To Be Foodie to gotowe dania inspirowane kuchniami świata, przygotowane na bazie regionalnych, azjatyckich składników i przypraw.

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 09 grudnia 2020 11:57

Pierwsze produkty z serii To Be Foodie w dwóch wersjach – Panang Curry i Green Curry - są już dostępne w polskich sklepach sieci Lidl. Debiutująca w grudniu br. seria dań nawiązuje do kuchni tajskiej i została stworzona we współpracy z Culineur School w Bangkoku.

Nowy koncept od CPF Poland dostarcza konsumentom, autentycznych wrażeń kulinarnych w formie gotowych dań, w wygodnych eko pudełkach - do podgrzania i jedzenia w domu czy biurze. Wszystkie propozycje pod marką To Be Foodie powstają na bazie lokalnych, azjatyckich składników.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Przepisy gotowych dań inspirowanych kuchnią tajską dla CPF Poland stworzył Robert Wojnarowski - wieloletni szef kuchni słynnej restauracji No31, który aktualnie kieruje zespołem kucharzy warszawskiej restauracji Mokolove. Uczestnik licznych konkursów kulinarnych, m.in. drugiej edycji Top Chef Polska oraz absolwent Culineur School w Bangkoku. W swoich autorskich przepisach nawiązuje do popularnej w Tajlandii autentycznej kuchni typu street food, bazującej na naturalnych składnikach i aromatycznych, lokalnych przyprawach.

Oryginalny smak naszych potraw to efekt doświadczeń, jakie zdobyliśmy w Tajlandii, przy okazji współpracy z CPF – mówi Robert Bogusz, dyrektor ds. rozwoju biznesu CPF Poland. Aktualnie w ofercie dominują dania z kurczakiem, nawiązujące do kuchni południowo-azjatyckiej, jednak w kolejnych odsłonach zaproponujemy konsumentom również smaki z innych stron świata – dodaje.

Dania gotowe pod marką To Be Foodie dostępne są w opakowaniach 330 g, wykonanych z w pełni biodegradowalnej tektury, w 100 proc. przystosowanej do recyklingu. Dodatkowo, zastosowana w nich mobilna, tekturowa przekładka daje konsumentom swobodę wyboru odnośnie formy spożycia posiłku – pozwala na oddzielenie poszczególnych składników lub wymieszanie ich ze sobą. To nowatorskie rozwiązanie zostało wprowadzone na bazie doświadczeń płynących z badań konsumenckich, przeprowadzonych przez CPF Poland.

Koncept To Be Foodie promowany jest w kanałach digital w mediach społecznościowych, a także przy pomocy materiałów POS w punktach sprzedaży sieci Lidl. Komunikacja łączy temat kulinarnych podróży z ekologią.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

komentarze

  • Gość

    Jedliście chociaż te swoje dania? To jest obrzydliwe. Tego się nie da zjeść.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.