Cieszymy się, że gastronomia powoli wraca po 2 bardzo trudnych latach lockdownów. To bardzo ważny kanał dla przyszłości piwa – powiedział Simon Amor, prezes zarządu Grupy Żywiec.
Jak obecnie wyglądają działania Grupy Żywiec w sektorze HoReCa?
– HoReCa jest bardzo ważnym kanałem dla przyszłości piwa. Nasze działania koncentrują się na ukierunkowanej ekspansji i pozyskiwaniu nowych lokali dla naszych marek, przy jednoczesnej pracy nad tworzeniem atrakcyjnych doświadczeń dla konsumentów. Wspólnie z naszymi klientami inwestujemy również w budowanie piwnej wiedzy i umiejętności z zakresu sztuki serwowania piwa dla personelu gastronomii, która w czasach pandemii doświadczyła znaczącej rotacji – ocenił Simon Amor.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
– Obecnie jednym z priorytetów jest dla nas także dobra obecność naszych marek w lokalach w miejscowościach typowo wakacyjnych, ponieważ lato to moment, w którym chcemy szczególnie spędzać czas w restauracjach i barach. Wierzymy również, że istnieje duży potencjał w sztuce łączenia piwa z jedzeniem, ale wymaga to czasu, aby osiągnąć rezultaty w odpowiedniej skali – dodał prezes zarządu Grupy Żywiec.
Czytaj więcej: Grupa Żywiec stawia na innowacje i budowanie silnych marek (WYWIAD)
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.