Heinz wprowadza ciekawe rozwiązanie dla miłośników frytek z keczupem, ale tylko w jednym lokalu gastronomicznym i na jeden weekend.
Według badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Heinz, ośmiu na dziesięciu Polaków (81%) odmawia jedzenia frytek bez keczupu.
Przy tak dużym znaczeniu tego sosu, nie dziwi fakt, że blisko siedmiu na dziesięciu (68%) polskich miłośników ketchupu często czuje się sfrustrowanych, nie mogąc nabrać pożądanej porcji sosu, która byłaby dla nich wystarczająca. Ponad połowa badanych Polaków (52%) nabiera ketchup więcej niż jedną frytką na raz, a ponad jedna czwarta (27%) potrzebuje do tego dodatkowego narzędzia.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Przy ogromnej liczbie 4,5 miliarda frytek zjadanych każdego roku na całym świecie, Heinz planuje położyć kres cierpieniu fanów sosów, oferując nowe rozwiązanie – "Heinz Spoon Friez".
To wykonane w całości z ziemniaka i kształtem przypominające tradycyjne łyżeczki "Heinz Spoon Friez". Dzięki ziemniaczanej główce w kształcie "miseczki" fani ketchupu mogą w końcu nabrać go więcej i delektować się wyjątkowym smakiem Heinz Tomato Ketchup.
Heinz podejmuje współpracę się z warszawską restauracją Soul on the Grill, aby sprowadzić “Heinz Spoon Friez” do stolicy tylko na jeden weekend.
W Soul on the Grill (mieszczącej się w Fabryce Norblina w Warszawa), w sobotę 1-ego i niedzielę 2-ego kwietnia [od 12:00 do 00:00], klienci będą mogli schrupać limitowane “Heinz Spoon Friez” za darmo.
Nie przegap najważniejszych wiadomości