Heinz wspiera branżę gastronomiczną, przekazując 50 tys. sztuk swoich produktów



horecatrends.pl/informacja prasowa - 19 maja 2020 15:13


Marka Heinz w ramach akcji „Porcja antykryzysowa dla Gastro” przeznaczyła 50 tysięcy sztuk produktów do odebrania za darmo przez lokale gastronomiczne.

Darowizna, w postaci różnych produktów marki w formatach gastronomicznych oraz detalicznych, przeznaczona jest dla najmniejszych, pozasieciowych przedsiębiorstw. Wchodząc na dedykowaną stronę akcji „Porcja antykryzysowa dla Gastro”, właściciele lokali gastronomicznych mogą zamówić produkty marki Heinz, które zostaną dostarczone na wskazany adres. Każdy zgłaszający maksymalnie może zamówić 20 kg produktów. Koszty dostawy zostaną pokryte przez markę Heinz.

– Produkty marki Heinz od lat są obecne w lokalach gastronomicznych w całej Polsce. Jesteśmy wdzięczni, że właściciele oraz managerowie restauracji ufają nam – i teraz mamy okazję się za to zaufanie i współpracę odwdzięczyć. Chcemy pokazać, że w tych trudnych chwilach jesteśmy z nimi i mamy nadzieję, że przygotowane przez nas wsparcie choć trochę pomoże im w tym ciężkim czasie – mówi Olena Ryptyk, Brand Manager marki Heinz

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Akcja marki Heinz rozpoczęła się we wtorek, 19 maja i będzie trwała do wyczerpania zapasów.