Kaufland już po raz kolejny wspiera zmagania najzdolniejszych młodych kucharzy, którzy pod okiem Anny Starmach, Michela Morana i Tomasza Jakubiaka wyczarują zdrowe i smaczne dania z produktów marek Kaufland.
Kaufland, podobnie jak w roku ubiegłym, został sponsorem wiosennej edycji programu – MasterChef Junior. Sieć zapewni produkty spożywcze do wszystkich odcinków kulinarnego show.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Tym razem motywem przewodnim będzie kulinarna magia, do czego nawiązuje motto „Magiczne smaki tworzą dzieciaki”. Młodzi amatorzy sztuki kulinarnej będą mieli do dyspozycji produkty świeże – owoce, warzywa i zioła, a także artykuły marek własnych Kaufland, w tym K-Classic, K-Stąd Takie Dobre, K-Bio, K-Take It Veggie oraz K-Favourites.
W jednym z odcinków programu gościem będzie ambasadorka kuchni Kaufland i zwyciężczyni drugiej edycji MasterChefa – Beata Śniechowska, z którą sieć od lat współpracuje.
Aby zachęcić rodziny do wspólnego gotowania, Kaufland udostępni specjalny zbiór przepisów nawiązujących do tematyki kulinarnego formatu. Będą one dostępne na stronie internetowej, w gazetce, a także w mediach społecznościowych marki.
Uczestnicy telewizyjnego show będą walczyć o tytuł MasterChefa Juniora, a także atrakcyjne nagrody pieniężne. Ich zmagania można śledzić w niedziele w telewizji TVN o godz. 20:05.
Nie przegap najważniejszych wiadomości