Partnerzy portalu
Kinga Pienińska z kampanią charytatywną w gastronomii fot. materiały prasowe

Kinga Pienińska z kampanią charytatywną w gastronomii

Marka naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska rozszerzyła kampanię charytatywną „Woda, która pomaga”. Firma przygotowała specjalną linię produktów przeznaczoną dla hotelarzy i restauratorów. Szklane butelki z logo akcji są dostępne w wybranych punktach gastronomicznych. Hotele, restauracje i kawiarnie, które przyłączą się do programu Kingi Pienińskiej uzyskają status „Miejsca, które pomaga”. 5% ze sprzedaży oznaczonych wód jest przekazywane na wsparcie szpitali dziecięcych w Polsce.

Autor: portalspozywczy.pl Data: 10 maja 2019 11:50

Ideą kampanii „Woda, która Pomaga” z jednej strony jest finansowa pomoc szpitalom, z drugiej rozbudzanie chęci pomocy wśród społeczeństwa i udowodnienie, że wystarczy odrobina dobrej woli w każdym z nas, by móc pomagać na wielką skalę. Poprzez swoje działania Kinga Pienińska chce przypomnieć, że najwięcej dobra czynimy, wykonując drobne codzienne gesty – na przykład idąc na kolację do „Miejsca, które pomaga”.

Kampania charytatywna w lokalach gastronomicznych

Startując z akcją „Miejsce, które pomaga” Kinga Pienińska przygotowała dla branży gastronomicznej specjalną linię produktów w przejrzystych, szklanych opakowaniach. Butelki gazowanej wody mineralnej o pojemności 0,3 litra oraz niegazowanej o pojemności 0,7 l z logo kampanii trafią do partnerów programu. Hotele, restauracje i kawiarnie, które będą serwować objęte akcją produkty Kingi Pienińskiej zyskają status „Miejsca, które pomaga”.

Każde „Miejsce, które pomaga” zostanie wyróżnione naklejką na drzwi informującą o udziale lokalu w kampanii charytatywnej, wiadomość o przystąpieniu do programu pojawi się też na stronie internetowej kingapieniska.pl. Dla swoich partnerów firma przygotowała materiały drukowane oraz wsparcie komunikacyjne w mediach branżowych i kanałach Social Media. Mini-standy na stoły, banery na strony internetowe, artykuły i informacje prasowe o akcji i jej uczestnikach, a także grafiki na potrzeby prowadzonych przez lokale kanałów społecznościowych i obecność w Social Mediach kampanii „Woda, która pomaga”.

Małe gesty – ogólnopolska inicjatywa

- Naszym celem jest pomoc szpitalom dziecięcym i zaktywizowanie różnych grup społecznych do działań charytatywnych. Lokale, które przystąpią do kampanii wspólnie ze swoimi gośćmi i Kingą Pienińską, staną się częścią ogólnopolskiej inicjatywy dobroczynnej. Każdy, kto odwiedzi „Miejsce, które pomaga” i dokona zakupu wody mineralnej Kinga Pienińska, oznaczonej logo akcji, będzie miał swój wkład w pomoc szpitalom dziecięcym. Taka świadomość buduje poczucie wspólnoty i pokazuje, że wystarczy nawet niewielkie zaangażowanie, by wspólnie osiągnąć efekt na szeroką skalę – mówi Katarzyna Splitt, Junior Brand Manager OSHEE.

W ramach kampanii charytatywnej „Woda, która pomaga” i towarzyszącej jej branżowej akcji „Miejsce, które pomaga” Kinga Pienińska przekaże Fundacji OSHEE Żyj Walcz Zwyciężaj 5% ze sprzedaży specjalnej linii wód, sygnowanych symbolem akcji. Uzyskane środki zostaną ofiarowane trzem wybranym placówkom medycznym: Uniwersyteckiemu Szpitalowi Dziecięcemu w Krakowie, Uniwersyteckiemu Szpitalowi Dziecięcemu w Lublinie i Wojewódzkiemu Szpitalowi Dziecięcemu w Bydgoszczy. Całość działań jest zaplanowana na 3 lata.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.