Partner portalu
Lavazza podjęła współpracę z francusko-szwajcarskim artystą Lavazza podjęła współpracę z francusko-szwajcarskim artystą

Lavazza podjęła współpracę z francusko-szwajcarskim artystą

Marka Lavazza postanowiła podjąć współpracę z niezwykłym francusko-szwajcarskim artystą – Saype, który w ramach swojego projektu Beyond Walls połączył siły z firmą, aby promować wspólne wartości solidarności, człowieczeństwa, społecznej odpowiedzialności i otwartości na świat.

Autor: portalspozywczy.pl Data: 09 października 2020 13:36

Przesłanie projektu to życzliwość i optymizm wyrażone metaforycznie, poprzez stworzenie największego ludzkiego łańcucha w historii.  Projekt składa się z niezwykłych, gigantycznych fresków na trawie, przedstawiających wyciągnięte i złączone w uścisku dłonie, symbolizujące pokonanie wszystkich barier dzielących ludzi, zarówno tych mentalnych, jak i geograficznych.

Beyond Walls to długoterminowy projekt zainicjowany u podnóża wieży Eiffla w Paryżu w 2019 roku, który później dotarł do Andory, Genewy i Berlina. Docelowo objąć ma cały świat poprzez tworzenie kreacji artystycznych w ponad 20 miastach na pięciu kontynentach. Beyond Walls zawitał do Włoch po raz pierwszy 1 października tego roku, gdzie w parku archeologicznym Porte Palatine w Turynie może czerpać z potężnej tożsamości kulturowej miasta.

Ten charakterystyczny projekt, symbolizujący kulturowe odrodzenie i miasta Turyn i obecnej w nim od pokoleń marki Lavazza idealnie wpisuje się w koncepcję #TheNewHumanity, która została przedstawiona przez markę w maju tego roku podczas globalnej sytuacji zagrożenia zdrowia, stając się jednocześnie głównym hasłem nowej kampanii reklamowe.

Podobnie jak Saype, głęboko przekonany, że „tylko razem możemy sprostać największym wyzwaniom naszych czasów”, Lavazza również kieruje się poczuciem odpowiedzialności, wierząc, że musimy uznać, że wszyscy jesteśmy częścią jednego, połączonego i zrównoważonego globalnego ekosystemu. Marka zachęca do patrzenia w przyszłość z optymizmem i wiarą w nowo odkrytą ludzkość, której celem powinno stać się dążenie do tego by postęp, zrównoważony rozwój i tolerancja były podstawami jej odrodzenia. Koncepcja #TheNewHumanity przejawia się we wszystkich inicjatywach Grupy, obejmując również kalendarz Lavazza 2021, który w tym roku staje się wszechstronnym projektem artystycznym, wzywającym fotografów, artystów i intelektualistów do włączenia się w ruch, który nakreśli kierunki rozwoju nowego społeczeństwa. Jego premiera będzie miała miejsce na początku listopada.

Saype to pseudonim artystyczny Guillauma Legrosa, którego współpraca z marką Lavazza nie jest przypadkowa. Artysta malujący na trawie był już zaangażowany w kalendarz Lavazzy na 2019 rok, którego kuratorką była fotografka National Geographic Ami Vitale. Jego kreacja „Take Care for Future” powstała w synergii z projektem „Colombia Breathes” Fundacji Lavazza, bazując na tych samych technikach malarskich.

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.