Partnerzy portalu
Magda Roślinna wchodzi w HoReCa Magda Roślinna weszła w segment HoReCa; fot. JS

Magda Roślinna wchodzi w HoReCa

Autor: Anna Wrona Data: 18 maja 2022 19:32

HoReCa jest kolejnym krokiem rozwoju firmy Magda Roślinna. Marka planuje być obecna w hotelach, restauracjach, ale także w cateringach, których rynek bardzo mocno zyskał w pandemii.

Magda Roślinna z linią dla HoReCa

Jak mówi Jacek Molczyk, Kierownik Rozwoju Sprzedaży Magda Roślinna, HoReCa jest dla producenta roślinnych jogurtów i zamienników śmietany kolejnym krokiem rozwoju po szerszej dystrybucji w sieciach handlowych.

- Chcieliśmy, aby nasze produkty, które już trafiły do lodówek konsumentów  poprzez sieci handlowe, trafiły też do potraw konsumentów szukających roślinnych alternatyw w kuchni  - zaznacza.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Firma wprowadziła dodatkowe gramatury dla HoReCa: mniejszy produkt śniadaniowy dla hoteli (jogurt roślinny 100 g) oraz większe kubki (zamiennik śmietany 430 g). Pracuje też nad nowymi produktami - nie tylko na kokosie, ale też na innych bazach, m.in. na nerkowcu.

Food cost dań roślinnych

Jacek Molczyk przyznaje, że w czasach galopującej inflacji widać dużą wrażliwość cenową. Food cost jest zmienny z tygodnia na tydzień. Produkt roślinny często jest droższy ze względu na mniejszą skalę produkcji czy zastosowane surowce, ale broni się jakością.

- Konsument sięga po produkt w sklepie i wie, jaka jest różnica cenowa. Świadomy klient wie, że jest to produkt droższy.  Szuka produktu z czystą etykietą, bez konserwantów. Tak samo w kuchni profesjonalnej - świadomy klient szuka dobrego produktu i jest w stanie nieco więcej za niego zapłacić. Dobry produkt się obroni, nawet jeśli będzie droższy - podkreśla.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz