Partner portalu
MAKRO Polska rozszerza program wsparcia dla właścicieli małych sklepów oraz polskiej gastronomii zakupynatelefon.makro.pl

MAKRO Polska rozszerza program wsparcia dla właścicieli małych sklepów oraz polskiej gastronomii

MAKRO Polska rozwija działania wspierające sektor HoReCa oraz klientów tradycyjnego handlu. Od 15 kwietnia dostępna jest specjalnie przygotowana strona internetowa zakupynatelefon.makro.pl, na której zebrane są dane sklepów oferujących usługę zakupów na telefon. Natomiast w ramach dalszego wsparcia klientów HoReCa, 7 krajów grupy METRO, w tym MAKRO Polska nawiązało współpracę z portalem Groupon, dzięki czemu na klientów gastronomicznych czekają korzystne warunki promowania własnych biznesów na tej platformie.

Autor: horecatrends.pl/pr Data: 27 kwietnia 2020 16:12

Sieć hurtowni MAKRO Polska stworzyła stronę internetową, na której właściciele małych sklepów mogą zgłosić oferowaną przez siebie usługę zakupów na telefon. Celem działań jest wsparcie lokalnych przedsiębiorców w dopasowywaniu oferty do nowych warunków oraz wzmocnienie ich komunikacji z konsumentami. Na stronie www.zakupynatelefon.makro.pl mogą znaleźć się przedsiębiorcy posiadający kartę klienta MAKRO. Osoby, które jej nie posiadają, a chciałby dołączyć do programu, mogą bezpłatnie zarejestrować się online jako klient MAKRO i również mieć dostęp do formularzy na makrodlahandlu.pl. Aby znaleźć się na dedykowanej mapie, właściciel sklepu powinien wypełnić krótki formularz o oferowanych przez siebie usługach. Formularze dostępne są po zalogowaniu na stronie makrodlahandlu.pl i wymagają podania danych jak: adres, numer kontaktowy czy informacje o płatnościach kartą i innych usługach. Konsumenci, którzy wejdą na stronę www.zakupynatelefon.makro.pl, mogą szybko znaleźć w swojej okolicy sklepy, które oferują zakupy na telefon. Na stronie udostępnione są dane kontaktowe oraz pozostałe usługi dostępne w konkretnych sklepach. Konsument indywidualnie ustala sposób oraz czas odbioru swojego zamówienia, dzięki czemu właściciel sklepu może działać wg własnych preferencji.

Promowanie usługi zakupów na telefon w lokalnych sklepach to kolejny etap wsparcia MAKRO Polska dla klientów handlu tradycyjnego. Platforma zakupynatelefon.makro.pl ma służyć jako łącznik między właścicielami małych sklepów a konsumentami oraz promować zakupy u lokalnych przedsiębiorców.

W ramach rozwijania środków mających wspierać klientów z sektora HoReCa, MAKRO Polska, jako jeden z siedmiu krajów w grupie METRO, nawiązało współpracę z platformą Groupon. Groupon już od 10 lat promuje lokalne biznesy i usługi w 15 krajach na świecie. Teraz portal, z którego promocji korzysta na świecie ponad 40 milionów o użytkowników, wychodzi naprzeciw potrzebom klientów HoReCa i razem z MAKRO Polska uruchamia nowy program wsparcia. Właściciele biznesów gastronomicznych mogą udostępniać na platformach Groupon vouchery na dostawę ze swoich lokali bez opłaty serwisowej. Co więcej, właściciele biznesów z sektora HoReCa mogą w łatwy sposób połączyć ofertę Groupon ze swoją stroną internetową oraz narzędziem DISH i bezpośrednio promować vouchery na dostawę. MAKRO Polska zapewnia również gotowe materiały dla restauracji do promowania voucherów w social mediach. Oferta ważna jest do 31 maja 2020 roku.

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.