Partnerzy portalu
Mazurska Manufaktura rozszerza usługę personalizacji dla gastro W ramach kreatora, klient wskaże dla siebie produkt wybierając spośród dziesięciu stylów piwnych.; fot. mat. pras.

Mazurska Manufaktura rozszerza usługę personalizacji dla gastro

Mazurska Manufaktura S.A. ze Szczytna, specjalizująca się w produkcji mocnych alkoholi kraftowych oraz piwa, rozbudowała możliwość kreacji i rozlewu spersonalizowanego alkoholu o produkcję własnej marki. To ukłon w stronę rosnącego zainteresowania ze strony barów oraz klubów.

Autor: horecatrends.pl Data: 08 lutego 2022 10:19

Spersonalizowane alkohole dla gastro

W ramach kreatora, klient wskaże dla siebie produkt wybierając spośród dziesięciu stylów piwnych. Następnie, wraz z zamówieniem, prześlę własną etykietę lub poprosi o przedstawienie trzech projektów. Zamówienia są realizowane od minimum 900 sztuk.

– Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom punktów gastronomicznych, pubów oraz klubów, którzy w ramach podkreślenia własnej tożsamości i wyróżnienia na tle konkurencji wyrażają potrzebę posiadania spersonalizowanych alkoholi. To zauważalny trend odchodzenia od marek przemysłowych na rzecz alkoholi rzemieślniczych opartych na tradycyjnej recepturze i wyróżniających się wyjątkowym smakiem, a przy okazji sygnowanych unikalną etykieta lokalu – mówi Jakub Gromek, prezes Mazurskiej Manufaktury S.A.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Dotychczas, usługa umożliwiała produkcje wyłącznie mocnego alkoholu kraftowego, gdzie wybór spośród dziesięciu marek i 24 rodzajów butelek mogliśmy także wzbogacić o własną etykietę. To rozwiązanie z powodzeniem przyjęło się u właścicieli klubów, pubów oraz organizatorów wydarzeń branżowych i imprez okolicznościowych. Do dziś dnia z usługi skorzystało przeszło 200 klientów. A tylko w tym roku, spółka spodziewa się podobnego zainteresowania możliwością spersonalizowania własnych butelek piwa.

Mazurska Manufaktura SA to producent rzemieślniczych alkoholi mocnych oraz piw kraftowych, koncentrujący swą działalność na markach regionalnych. Ponadto, reaktywuje znane, historyczne marki piwa, które głównie w wyniku działalności dużych korporacji, podupadły na przełomie wieków. Tylko w 2021 roku Spółka przejęła prawa do 11 historycznych marek piwa, z różnych regionów Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz