Po niedawnym debiucie nieśledzi w sosie musztardowym, tym razem na półki sieci Netto trafiły Burgery Mihiderki w wersji klasycznej.
- Staramy się, aby nasze produkty cechowały się jak najprostszą etykietą, a do tego dobrze smakowały. Przez ostatnie lata systematycznie rozwijaliśmy naszą ofertę produktową, która w tej chwili liczy już kilkadziesiąt pozycji, które oferujemy także w Roślinnym Sklepiku Mihiderki - mówi Marcin Krysiński, współwłaściciel Mihiderki.
Asortyment Mihiderki obejmuje, m.in.:
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- bułki,
- burgery w kilku wariantach smakowych,
- całą gamę sosów,
- kiełbaski,
- rolady,
- nieśledzie,
- ciasteczka cantucci w dwóch wariantach,
- granole w kilku smakach,
- jackbab.
To tylko część efektów naszej kilkuletniej pracy nad ciekawymi, roślinnymi przepisami. W celu usprawnienia procesu opracowywania i doskonalenia naszych receptur uruchomiliśmy niedawno naszą pracownię badawczo-rozwojową, w której testujemy nasze pomysły i tworzymy treści promujące roślinny styl jedzenia.
Naszą ofertę kierujemy zarówno do kanału retail, jak i horeca, dlatego do współpracy zapraszamy małe i duże sieci handlowe, hurtownie, sklepy stacjonarne i internetowe, hotele i restauracje oraz każdego, kto chciałby zaproponować swoim klientom stuprocentowo roślinne produkty, które otrzymują wysokie oceny konsumentów.
Marcin Krysiński, współwłaściciel Mihiderka
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.