Marka MISS TI 蒂小姐 od Quebonafide powiększa portfolio o kremy do smarowania, które mają być alternatywą dla masła orzechowego. Produkt wkrótce pojawi się w sieci sklepów Biedronka.
O nowym produkcje marka MISS TI 蒂小姐 informuje w mediach społecznościowych. Podkreśla, że kremy będą zdrowymi zamiennikami dla popularnych maseł orzechowych. Dostępne będą w trzech wersjach smakowych: matcha, sencha i coffee i będą produktami w pełni wegańskimi.
- Pełna oferta smakowa dostępna wkrótce w sieci sklepów Biedronka - czytamy na Instagramie.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Nie podano ceny produktów.
Jakub Grabowski – raper znany też jako Quebonafide – wykonał w ubiegłym roku krok w kierunku rynku spożywczego. Stworzył markę napojów i lodów MISS TI 蒂小姐.
Napoje Matcha Latte i Milk Tea to alternatywy dla wszechobecnej kawy i coraz bardziej popularnej herbaty matcha. Mimo ceny 9,99 zł za półlitrową butelkę, napoje były bardzo popularne w powodowały wzrost klientów w sieciach, które je wprowadzały (Aldi, Biedronka, Carrefour, Frisco, Kaufland, Lidl, Shell czy Żabka).
Warto także wspomnieć o lodowych deserach Mochi – lodach w delikatnym cieście ryżowym, które to okazały się totalnym hitem sprzedażowym w sieci Biedronka.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.