×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
MISS TI od Quebonafide wprowadza nowy produkt
MISS TI od Quebonafide wprowadza nowy produkt

MISS TI od Quebonafide wprowadza nowy produkt

Autor: Paulina Piwowarek Data: 12 stycznia 2023 15:12

Marka MISS TI 蒂小姐 od Quebonafide powiększa portfolio o kremy do smarowania, które mają być alternatywą dla masła orzechowego. Produkt wkrótce pojawi się w sieci sklepów Biedronka.

Kremy od MISS TI 蒂小姐 i Quebonafide alternatywą dla maseł orzechowych

O nowym produkcje marka MISS TI 蒂小姐 informuje w mediach społecznościowych. Podkreśla, że kremy będą zdrowymi zamiennikami dla popularnych maseł orzechowych. Dostępne będą w trzech wersjach smakowych: matcha, sencha i coffee i będą produktami w pełni wegańskimi.

Produkty MISS TI 蒂小姐 w sieci Biedronka

- Pełna oferta smakowa dostępna wkrótce w sieci sklepów Biedronka - czytamy na Instagramie.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Nie podano ceny produktów.

Marka MISS TI 蒂小姐 od Quebonafide

Jakub Grabowski – raper znany też jako Quebonafide – wykonał w ubiegłym roku krok w kierunku rynku spożywczego. Stworzył markę napojów i lodów MISS TI 蒂小姐.

Napoje Matcha Latte i Milk Tea to alternatywy dla wszechobecnej kawy i coraz bardziej popularnej herbaty matcha. Mimo ceny 9,99 zł za półlitrową butelkę, napoje były bardzo popularne w powodowały wzrost klientów w sieciach, które je wprowadzały (Aldi, Biedronka, Carrefour, Frisco, Kaufland, Lidl, Shell czy Żabka).

Warto także wspomnieć o lodowych deserach Mochi – lodach w delikatnym cieście ryżowym, które to okazały się totalnym hitem sprzedażowym w sieci Biedronka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz