×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Mlekpol: Współpraca z HoReCa jest elementem polityki wizerunkowej
fot. materiały prasowe

Mlekpol: Współpraca z HoReCa jest elementem polityki wizerunkowej

Autor: www.portalspozywczy.pl Data: 06 czerwca 2019 15:40

- Oferta dla HoReCa to istotny element budowania naszej polityki sprzedażowej oraz wizerunkowej - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Małgorzata Cebelińska, dyrektor Wydziału Handlu SM Mlekpol w Grajewie.

Marki, pod którymi znaleźć można produkty Mlekpolu dedykowane HoReCa to Łaciate i Mleczarnia.

- W 2016 roku powstała specjalna linia produktów pod marką Mleczarnia. To linia specjalnie dedykowana dla hoteli, restauracji, cateringu. Od marek Premium różni je forma opakowania oraz cena dedykowana specjalnie zbiorowemu żywieniu. Mlekpol stworzył również specjalną markę mleka dla baristów Milatte – mówi Małgorzata Cebelińska.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Więcej na www.portalspozywczy.pl.

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz