Partnerzy portalu
Oryginalny Sok: HoReCa coraz bardziej zainteresowana sokami NFC fot. Facebook

Oryginalny Sok: HoReCa coraz bardziej zainteresowana sokami NFC

Autor: www.horecatrends.pl Data: 10 marca 2020 09:09

- Sektor HoReCa jest dla nas bardzo istotny. Z roku na rok widać wzrost zainteresowania restauracji i hoteli sokami NFC. Klienci coraz częściej zwracają uwagę na to, co piją do posiłku i starają się unikać cukrów, które są powszechne w napojach - mówi serwisowi www.horecatrends.pl Krystian Krystoforski, Manager ds. Marketingu I PR w firmie Biurkom Flampol, właściciela marki Oryginalny Sok.

- W punktach typu street food bardzo dobrze sprawdzają się soki w butelkach 330 ml, natomiast w restauracjach lub hotelach dominują soki w większych opakowaniach - te litrowe lub w workach bag in box 3L lub 5L. Ciekawostką jest również to, że oprócz najbardziej popularnych rodzajów soków a więc soku jabłkowego i pomarańczowego, sektor HoReCa wybiera te oryginalne i niestandardowe smaki jak sok burak z ogórkiem kiszonym czy jabłko – liczi – pithaja - dodaje Krystian Krystoforski.

Dzisiaj około 10% przychodów firmy generuje sektor HoreCa. - Jednak z roku na rok ten wskaźnik rośnie o kolejne procenty i spodziewamy się że na koniec 2020 roku to będzie to wzrost o nawet 50% - zapewnia ekspert.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Biurkom Flampol, właściciel marki Oryginalny Sok, prowadzi dystrybucję we wszystkich województwach, głównie skupia się na rynku detalicznym i tam jest najmocniej widoczna. Produkty są również dostępne w sieciach piekarniczych, cukierniach, sklepach mięsnych lub pojedynczych dużych sieciach handlowych.

- Rozwijamy swoją ofertę dla sektora HoReCa m.in. o nowy brand Oryginalna Spiżarnia, w ramach którego pojawią się takie produkty jak miody czy przetwory owocowe bez cukru typu dżem, które podawane są m.in. do ciastek, lodów oraz innych wyrobów cukierniczych - wylicza.

- Rośnie ogólna świadomość konsumentów. Jeszcze dwa, trzy lata temu rzadko mogliśmy spotkać w sklepie osoby czytające etykiety. Dzisiaj to częsty widok. W dużych sieciach handlowych nie mamy już półek ze zdrową żywnością, a całe sektory, co jasno pokazuje, że konsumenci szukają tych produktów. Sektor HoReCa podąża w kierunku eko, zero waste regionalizacji produktów, a z tym wiąże się elastyczność, oryginalność oraz jakość produktów, a dopiero kolejnym kryterium jest cena produktu. Jak na te potrzeby odpowiedzieć? Nasza firma przygotowała m.in. specjalną serię produktów zimowych dostępnych od listopada do marca oraz letnich, które dostępne są od kwietnia do października i stanowią alternatywę dla dosładzanych lemoniad - dodaje Krystian Krystoforski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz