Partnerzy portalu
Oryginalny Sok: HoReCa coraz bardziej zainteresowana sokami NFC fot. Facebook

Oryginalny Sok: HoReCa coraz bardziej zainteresowana sokami NFC

- Sektor HoReCa jest dla nas bardzo istotny. Z roku na rok widać wzrost zainteresowania restauracji i hoteli sokami NFC. Klienci coraz częściej zwracają uwagę na to, co piją do posiłku i starają się unikać cukrów, które są powszechne w napojach - mówi serwisowi www.horecatrends.pl Krystian Krystoforski, Manager ds. Marketingu I PR w firmie Biurkom Flampol, właściciela marki Oryginalny Sok.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 10 marca 2020 09:09

- W punktach typu street food bardzo dobrze sprawdzają się soki w butelkach 330 ml, natomiast w restauracjach lub hotelach dominują soki w większych opakowaniach - te litrowe lub w workach bag in box 3L lub 5L. Ciekawostką jest również to, że oprócz najbardziej popularnych rodzajów soków a więc soku jabłkowego i pomarańczowego, sektor HoReCa wybiera te oryginalne i niestandardowe smaki jak sok burak z ogórkiem kiszonym czy jabłko – liczi – pithaja - dodaje Krystian Krystoforski.

Dzisiaj około 10% przychodów firmy generuje sektor HoreCa. - Jednak z roku na rok ten wskaźnik rośnie o kolejne procenty i spodziewamy się że na koniec 2020 roku to będzie to wzrost o nawet 50% - zapewnia ekspert.

Biurkom Flampol, właściciel marki Oryginalny Sok, prowadzi dystrybucję we wszystkich województwach, głównie skupia się na rynku detalicznym i tam jest najmocniej widoczna. Produkty są również dostępne w sieciach piekarniczych, cukierniach, sklepach mięsnych lub pojedynczych dużych sieciach handlowych.

- Rozwijamy swoją ofertę dla sektora HoReCa m.in. o nowy brand Oryginalna Spiżarnia, w ramach którego pojawią się takie produkty jak miody czy przetwory owocowe bez cukru typu dżem, które podawane są m.in. do ciastek, lodów oraz innych wyrobów cukierniczych - wylicza.

- Rośnie ogólna świadomość konsumentów. Jeszcze dwa, trzy lata temu rzadko mogliśmy spotkać w sklepie osoby czytające etykiety. Dzisiaj to częsty widok. W dużych sieciach handlowych nie mamy już półek ze zdrową żywnością, a całe sektory, co jasno pokazuje, że konsumenci szukają tych produktów. Sektor HoReCa podąża w kierunku eko, zero waste regionalizacji produktów, a z tym wiąże się elastyczność, oryginalność oraz jakość produktów, a dopiero kolejnym kryterium jest cena produktu. Jak na te potrzeby odpowiedzieć? Nasza firma przygotowała m.in. specjalną serię produktów zimowych dostępnych od listopada do marca oraz letnich, które dostępne są od kwietnia do października i stanowią alternatywę dla dosładzanych lemoniad - dodaje Krystian Krystoforski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.