Partnerzy portalu
Producenci serów coraz chętniej inwestują w rynek HoReCa fot. unsplash.com

Producenci serów coraz chętniej inwestują w rynek HoReCa

Producenci serów szukają nowych możliwości sprzedaży. Zauważyli i docenili rozwijający się rynek restauracyjny - pisze portalspozywczy.pl

Autor: portalspozywczy.pl Data: 30 stycznia 2019 14:56

Wartość polskiego rynku gastronomicznego oceniana jest na około 36 miliardów złotych. Doceniają jego znaczenie i możliwości producenci serów.

– Polski rynek HoReCa wydaje się być bardzo obiecujący. Jest to segment sprzedaży naszych serów, w którym osiągamy największe wzrosty sprzedaży - dochodzące nawet do 30 proc. rocznie – mówi Krzysztof Wróblewski, wiceprezes SM Lazur.

Dodaje, iż celem spółdzielni jest nauka naszego konsumenta co z tym produktem może zrobić w kuchni.

– Z tego względu segment HoReCa jest jak najbardziej właściwym segmentem dla Lazura – mówi Krzysztof Wróblewski.

Również producenci serków topionych widzą możliwości wzrostu sprzedaży w tym segmencie. Tyski producent serków topionych zamierza poszerzyć współpracę z gastronomią w zakresie regionalnych produktów.

– Dotychczas skupialiśmy się przede wszystkim na sprzedaży detalicznej, jednak w odpowiedzi na potrzeby rynku, chcemy zintensyfikować nasze działania także na rynku HoReCa – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop sp. z o.o.

– Panujący w naszym kraju prozdrowotny trend sprawił, że klienci restauracji coraz częściej poszukują naturalnych, lokalnych produktów, takich jak smażone sery, wpisanych w śląską kuchnię od wielu pokoleń, które, ze względu na zróżnicowaną formę pakowania (kubeczki/bloki) idealnie wkomponowują się zarówno w tradycyjne śniadanie, jak i takie w wersji szwedzkiego stołu, gdzie klient sam decyduje o wielkości nakładanej porcji – dodaje. 

Czytaj więcej: Mleczna środa: Producenci serów doceniają rynek restauracyjny

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.