Partnerzy portalu
Puste półki w Biedronce. Dlaczego brakuje produktów? Puste półki w Biedronce. Dlaczego brakuje towarów w sklepach sieci?/fot. shutterstock

Puste półki w Biedronce. Dlaczego brakuje produktów?

Autor: AK Data: 16 lipca 2022 18:30

W wielu sklepach sieci Biedronka w całej Polsce brakuje towarów. W mediach społecznościowych przeczytać mówi się o brakach kadrowych w centrach dystrybucyjnych, a nawet strajku pracowników dystrybucji.

Zdjęcia pustych półek w sklepach z logo Biedronki obiegają internet od początku lipca. Klienci Biedronki denerwują się, a sieć za pośrednictwem mediów społecznościowych tłumaczy się sytuacją geopolityczną. Jednak inaczej kłopoty z zatowarowaniem sklepów widzą związki zawodowe oraz pracownicy sieci.

Klienci Biedronki pytają o puste półki 

Mam pytanie, czemu w Łodzi takie pustki na półkach, pracownicy mówią, że nie dostają towaru z centrali, co się dzieje?

Z czego wynikają ciągłe braki towarów na półkach? Od jakiegoś czasu zrobienie w Waszych sklepach zakupów na cały tydzień jest niemożliwe, bo brakuje połowy produktów...

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

To pytania klientów Biedronki, które pojawiły się na oficjalnym profilu sieci na Facebooku w ciągu ostatnich kilku dni. Klienci donoszą o problemach z zaopatrzeniem sklepów nawet tuż obok centrów dystrybucyjnych, jak np. w przypadku podwarszawskiego Parzniewa, gdzie od dłuższego czasu widoczne są m.in. braki w ofercie nabiału.

Biedronka tłumaczy puste półki sytuacją geopolityczną

W mediach społecznościowych przedstawiciele sieci Biedronka tłumacza, że kłopotom winna jest „sytuacja geopolityczna” a sieć stara się, jak może, aby dostarczać towar do sklepów.

„ Ze względu na sytuację geopolityczną ostatnich tygodni, rzeczywiście może zdarzyć się, że niektóre grupy produktów lub komponenty niezbędne do ich wytworzenia zostaną dostarczone z opóźnieniem lub wolumen dostawy może być niższy. Niezależnie od sytuacji stale monitorujemy łańcuchy dostaw, a nasze centra dystrybucyjne pracują normalnie, aby zapewnić naszym klientom ciągłą dostępność ich ulubionych produktów i usług” – brzmi jedna z uspokajających odpowiedzi.

Więcej czytaj na www.potalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz