Partnerzy portalu
Qethereal – nowa kawowa marka stworzona przez Columbus Polska W połowie listopada br. na polskim rynku zadebiutował Qethereal – kawowa marka stworzona przez spółkę Columbus Polska. / fot. materiały prasowe

Qethereal – nowa kawowa marka stworzona przez Columbus Polska

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 19 listopada 2021 17:07

W połowie listopada br. na polskim rynku zadebiutował Qethereal – kawowa marka stworzona przez spółkę Columbus Polska. Kawa jest skierowana zarówno do klienta indywidualnego oraz rynku HoReCa.

Qethereal posiada w swojej ofercie certyfikowane znakami Fairtrade i Bio Organic kawy w wersji blended oraz single origin. Sprzedaż będzie rozwijać, korzystając m.in. z nowoczesnych kanałów on-line. Kawy marki Qethereal kierowane są zarówno do klienta indywidualnego, ceniącego wysokiej jakości produkt oraz do rynku HoReCa, lokali stawiających na niebanalną ofertę gastronomiczną.

– Widzimy, że coraz więcej Polaków chce pić dobrą kawę. Gustów jest jednak wiele, dlatego postanowiliśmy stworzyć markę, która łączy najwyższą jakość (Quality) z eterycznym (Ethereal) doznaniem kawy idealnie dopasowanej do indywidualnych preferencji. Na naszych opakowaniach widnieją informacje mówiące o pochodzeniu ziaren, sposobie ich uprawy oraz obróbki, a także dacie zbioru i palenia – mówi Tomasz Weczer, CEO Columbus Polska i współtwórca marki Qethereal, który przez szereg lat zarządzał siecią kawiarni Columbus Coffee.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

– Znajduje się tam również sensoryczny wykres, który jasno informuje o tym, czego spodziewać się po zawartości. Konfiguracja smakowa każdej z naszych kaw określa takie elementy jak m.in.: kwasowość, słodkość, owocowość czy poziom palenia – dodaje.

Sprzedaż on-line, lokale partnerskie i międzynarodowe plany

Obok Tomasza Weczera markę Qethereal tworzą: Michał Kibler, pełniący funkcję dyrektora sprzedaży, a zarazem utytułowany barista oraz Krzysztof Leszczyński odpowiadający za rozwiązania IT oraz branding. Sprzedaż kawy ruszyła w listopadzie, przede wszystkim za pośrednictwem sklepu internetowego oraz lokali partnerskich. Jej obiorcami są zarówno klienci indywidualni, jak też rynek HoReCa, sklepy stacjonarne, biura. Qethereal planuje rozwijać kanały on-line oraz wchodzić na kolejne rynki.

– Poza Polską działamy także na rynku hiszpańskim, a w planach mamy podbój kolejnych europejskich rynków oraz dystrybucję w USA. Stale poszukujemy lokali partnerskich, które będą oferowały nasze kawy. W tej chwili jest to m.in. kultowa szczecińska restauracja DeVibez. W niedługim czasie planujemy uruchomić aplikację sprzedażową, a następnie wprowadzić na rynek innowacyjne rozwiązania, jakich kawowy świat jeszcze nie widział – zapowiada Tomasz Weczer, współzałożyciel marki Qethereal.

Qethereal prowadzi obecnie sprzedaż kawy ziarnistej, zarówno w mieszankach, jak i wersjach single origin. W przyszłości planuje wprowadzenie także kawy w kapsułkach oraz napoje na bazie kawy. Z czasem swoją ofertę będzie poszerzać o akcesoria kawowe, młynki, ekspresy, mleka roślinne dla baristów, butelkowaną wodę do parzenia kawy, a także herbaty i akcesoria do ich przyrządzania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz