Liczne badania pokazują, że społeczeństwo coraz częściej korzysta z usług gastronomicznych, a na rynku pojawia się wiele nowych bardzo dobrych restauracji, które wzbogacają swoje menu m.in. o potrawy z dodatkiem najlepszych serów – mówi Edward Bajko, prezes Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.
W minionym roku Spomlek zdecydował się na produkcję serów skierowanych wyłącznie na rynek HoReCa. Bursztyn Szefa oraz Szafir Szef nie są dostępne w sprzedaży detalicznej dla konsumentów indywidualnych. Ich walory można poznać wyłącznie w restauracjach.
– Nasza decyzja o współpracy z HoReCa to wypadkowa wielu czynników. Najważniejszy z nich to zmiana upodobań i stylu życia konsumentów. Liczne badania pokazują, że społeczeństwo coraz częściej korzysta z usług gastronomicznych, a na rynku pojawia się wiele nowych bardzo dobrych restauracji, które wzbogacają swoje menu m.in. o potrawy z dodatkiem najlepszych serów. To rosnące zainteresowanie branży HoReCa serami premium w połączeniu z nowym spojrzeniem na branżę kulinarną sprawiło, że zauważyliśmy ogromny potencjał w tym sektorze i postanowiliśmy go wykorzystać. Naszym atutem jest to, że mamy w portfolio doskonały unikalny na polskim rynku produkt, którego smak i jakość mogą z powodzeniem konkurować z najlepszymi zagranicznymi serami. I chociaż dopiero od niedawna zaczęliśmy naszą przygodę z sektorem z HoReCa, to nasza aktywność na tym polu stale się zwiększa i będziemy chcieli rozwijać tę współpracę – wyjaśnia Edward Bajko.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
– HoReCa dla nas prawdziwa skarbnica inspiracji i ogromne pole do popisu. Zdecydowanie można powiedzieć, że jest to segment bardzo rozwojowy i perspektywiczny, dlatego w najbliższym czasie będziemy chcieli zintensyfikować nasze działania w tym obszarze – dodaje prezes Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.
Czytaj więcej: portalspozywczy.pl
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.