×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Segafredo z pierwszą polską kampanią telewizyjną
fot. materiały prasowe

Segafredo z pierwszą polską kampanią telewizyjną

Autor: Horecatrends.pl Opublikowano: 18 września 2018 12:56

W poniedziałek 17 września 2018 r. rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca markę włoskiej kawy Segafredo Zanetti. Kampania dotyczy linii produktowej SELEZIONE, która obejmuje kawy premium ziarniste i mielone do użytku domowego.

W skład nowej linii kaw premium Segafredo Selezione wchodzą kawy: ESPRESSO- dedykowane dla kawoszy lubiących włoska klasykę, CREMA – dla osób preferujących kawą w dużym kubku, ARABICA -  najjaśniej palona z linii Selezione charakteryzująca się owocową nutą, ORGANICA – dla zwolenników produktów Bio – kawa uprawiana bez sztucznych nawozów i preparatów. 

W spocie reklamowym apetycznym ujęciom świeżo parzonej kawy towarzyszy utwór Rigoletta „La donna e mobile”, który podkreśla włoski charakter produktów, uwieńczony hasłem „Empower the greatness”.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Ogólnopolska kampania skierowana jest do konsumentów kawy lubiących mieć możliwość wyboru kawy dopasowanej do ich preferencji, ceniących kulturę espresso oraz produkty wysokiej jakości. Swoim zasięgiem obejmuje telewizję oraz internetowe serwisy VOD i potrwa do połowy października 2018.

Za realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House, który pozyskał budżet w wyniku przetargu. Koncepcję kreatywną opracowała agencja S4, a spot wyprodukowało Studio F4 .

Firma Segafredo Zanetti to jeden z największych graczy na światowym rynku kawy, obecny w ponad 110 krajach.

Segafredo Zanetti Poland od 2002 r. stanowi część międzynarodowej Grupy Massimo Zanetti S.p.A. (MZBG). Od 2015 roku Massimo Zanetti Beverage Group notowana jest na Giełdzie w Mediolanie.

Segafredo Zanetti Poland umacnia swoją rynkową pozycję poprzez dystrybucję swoich produktów w następujących kanałach: HORECA i FMCG. Palarnia kawy w Bochni jest jedną z 16 w całej MZBG, gdzie proces produkcyjny realizowany jest zgodnie z włoskim know – how.

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz