Singapurski popularyzator mięsa hodowanego w laboratorium w kolejny sposób skraca drogę do konsumentów. Dzięki współpracy z platformą Foodpanda po kurczaka powstałego w procesie replikacji komórek nie trzeba już fatygować się do specjalnych restauracji. Zamiast tego od niedawna jest on dostarczany bezpośrednio do domów Singapurczyków.
Amerykańska firma Eat Just niezmiennie przeciera szlaki w branży technologii spożywczych. W grudniu zeszłego roku dzięki zezwoleniu Singapurskiej Agencji Żywności restauracja „1880” wzbogaciła swoje menu o panierowane kąski wyhodowane z komórek kurczaka. W kwietniu tego roku Eat Just nawiązało współpracę z platformą Foodpanda, służącą do zamawiania jedzenia oraz zakupów. Aplikacja ta cieszy się popularnością szczególnie w Azji Południowo-Wschodniej.
Czytaj więcej: wnp.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.