×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Skłodowscy: oferta produktowa

Skłodowscy: oferta produktowa

Autor: Artykuł promocyjny Sklodowscy Data: 19 grudnia 2022 13:05 | Aktualizacja: 29 grudnia 2022 08:33

Burgery Classic oraz Façon Bouchère, ale też mięso mielone, klopsiki i rumsztyki. Tak prezentuje się oferta produktów marki Skłodowscy. Do niedawna dystrybuowane były one przede wszystkim na rynku francuskim. Już niedługo burgery mrożone premium od Skłodowskich będą dostępne w szerszej dystrybucji dla gastronomii oraz w sprzedaży detalicznej w Polsce. Na czym polega ich wyjątkowość?

Skłodowscy to polska firma spożywcza, pionier eksportu mrożonych burgerów wołowych z Polski do Francji. Marka, obecna na rynku od ponad 20 lat, szczególną uwagę zwraca na wymagania i oczekiwania Klientów we współczesnym świecie. Dlatego w ramach swojej oferty proponuje najwyższej jakości, stuprocentowe wołowe półprodukty tworzone w sposób odpowiedzialny.

Flagową propozycją Skłodowskich są burgery. Marka proponuje ich dwa rodzaje. Pierwszy z nich to Classic - burger, który doskonale sprawdza się w klasycznym zestawie z bułką, sałatą i sosami. To jedno z najpopularniejszych dań uwielbianych przez Polaków, chętnie zamawiane w polskich restauracjach i lokalach gastronomicznych.

Odbiorcom z segmentu HoReCa Skłodowscy oferują je w aż 7 różnych gramaturach (od 24 do 200 g), a rekomendowana waga opakowania zbiorczego to 5,4 kg. W sklepach detalicznych znajdą się w opakowaniach po 400 g (4 burgery po 100 g). Zbita, delikatna struktura mięsa o drobnej, jednolitej konsystencji oraz mnogość zastosowań kulinarnych sprawią, że idealnie sprawdzą się zarówno jako baza nie tylko do wyśmienitych burgerów, ale i dla różnych dań restauracyjnych.

Druga, unikalna propozycja od Skłodowskich to kraftowe burgery Façon Bouchère - grubo mielone, najwyższej jakości mięso wołowe o wyczuwalnej teksturze, inspirowane popularnymi nad Sekwaną stekami haché. Façon Bouchère to doskonała baza zarówno do klasycznych, jak i nieco bardziej wykwintnych dań na bazie zdrowej wołowiny. Jest to produkt, który umożliwia premiumizację oferty w gastronomi. Dzięki charakterystycznemu mieleniu (grubszemu niż w przypadku burgerów klasycznych) Façon Bouchère po usmażeniu jest soczysty w środku i chrupiący na zewnątrz. We Francji często serwowany jest jako danie podawane w zestawie z sałatą, pieczonymi ziemniakami, frytkami czy bagietką.

W sprzedaży hurtowej oferowane są w dwóch gramaturach (120 i 150 g), a rekomendowana masa opakowania zbiorczego to 2,4 kg. W sprzedaży detalicznej dostępne będą w opakowaniach po 480 g (4 burgery po 120 g) oraz 240 g (2 x 120 g).

Poza burgerami w ofercie znajdują się także rumsztyki wołowe w trzech wariantach smakowych (naturalne, orientalne i cebulowe) dostępne w gramaturze po 80 g i 100 g (opakowania zbiorcze po 5,4 kg); burgery z solą i pieprzem (5 rodzajów gramatur, pakowane na 5,4 kg) oraz mięso mielone i klopsiki (oba produkty w paczkach po 800 g i 1 kg, pakowane zbiorczo po 5 paczek).

Wszystkie produkty z oferty Skłodowskich dzięki wystandaryzowaniu kształtu i gramatury oraz mrożeniu w technologii IQF w dużym stopniu ułatwiają zarządzanie food costem w gastronomii.

Hibernacja świeżości w technologii mrożenia IQF (Individual Quick Freezing) zapewnia zachowanie wartości odżywczych, walorów smakowych wołowiny oraz bezpieczeństwo użytkowania produktów. Dodatkowo sprawia, że po wyjęciu z zamrażarki można je od razu wrzucić na patelnię lub grilla. Koniecznie bez rozmrażania!

Firma daje też Kontrahentom możliwość tworzenia produktów pod markami własnymi. W ramach usługi Private Label Skłodowscy oferuje nie tylko wysokiej jakości produkty, lecz także kompleksową usługę, uwzględniającą m.in. stworzenie produktu zgodnie ze wskazanymi wytycznymi, dobór technologii formowania, kształtu i gramatury, czy zaprojektowanie opakowań jednostkowych oraz zbiorczych, włącznie z dostosowaniem identyfikacji graficznej.

Burgery od Skłodowskich od kilku lat dostępne są na rynku francuskim. Od niedawna dostępne są też na rodzimym rynku. Do tej pory głównie w kanale HoReCa, jednak już niedługo produkty pojawią się także w dystrybucji w sieciach handlowych i będą dostępne dla Klientów indywidualnych.

Twoja firma planuje wprowadzenie do asortymentu produktów na bazie mięsa wołowego? Zapraszamy do współpracy w ramach usługi Private Label oraz do zakupu produktów gotowych pod szyldem Skłodowscy.

 

 

 

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!