Stuart, francuska firma z branży logistyki technologicznej będąca częścią grupy DPD, świętuje drugi rok obecności nad Wisłą. Platforma szybkich dostaw od 2020 roku oferuje usługi kurierskie dla firm już w sześciu miastach: Warszawie, Szczecinie, Toruniu, Krakowie, Katowicach i Łodzi.
Działający globalnie od 2015 roku Stuart zawitał do Polski w naznaczonym pandemią roku 2020, kiedy branża e-handlu przechodziła trudny moment związany z dostosowaniem się do nowych okoliczności i drastycznym wzrostem zapotrzebowania zarówno ze strony klientów końcowych, jak i przedsiębiorstw. Firma początkowo świadczyła usługi w Toruniu i Szczecinie. Od tamtego momentu liczba współpracujących ze Stuart kurierów wzrosła dziesięciokrotnie, a szeregi lokalnego zespołu zasiliło dwudziestu nowych pracowników.
Platforma sukcesywnie poszerza działalność na terenie kraju, w ostatnich miesiącach otwierając się kolejno w Warszawie, Krakowie i Katowicach, a niedawno także w Łodzi.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Do tempa wzrostu nad Wisłą przyczyniła się m.in. współpraca z firmą AmRest. Spółka zarządza takimi markami jak KFC czy Pizza Hut. Dziś, korzystając z zaplecza logistycznego Stuart, oferuje dostawy w największych polskich miastach, skracając średni czas realizacji do 29 minut.
Stuart świadczy szybkie dostawy m.in. dla branży gastronomicznej i sektora spożywczego. Platforma jest jednak otwarta na współpracę z całą, szeroko pojętą branżą detaliczną i ma spory apetyt na dalszy wzrost.
Właśnie teraz, gdy obchodzimy na polskim rynku drugie urodziny, możemy pochwalić się dostarczeniem milionowej przesyłki. To symboliczny moment, w którym podsumowujemy dotychczasowe osiągnięcia, ale też jasno mówimy, że to nie jest nasze ostatnie słowo. Chcemy się dalej rozwijać i stawiać sobie kolejne ambitne cele, przede wszystkim jakościowe. Obecnie prowadzimy rozmowy z szeregiem sieci detalicznych z różnych branż i już wkrótce będziemy mogli pokazać, że szybka realizacja wysyłek to nie tylko domena branży gastronomicznej – mówi Agnieszka Majewska, General Manager w firmie Stuart.
Obecnie Stuart działa w 6 krajach i łącznie 150 miastach. Do tej pory współpracę z platformą podjęło ponad 8 tys. klientów biznesowych, w tym Sphinx, Abercrombie & Fitch, Nespresso, IKEA. Globalnie Stuart zatrudnia dziś ponad 700 pracowników i liczba ta stale rośnie.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.