Niemiecki browar Bitburger został oficjalnym partnerem krajowym UEFA EURO 2024. To piwo będzie można spożywać na stadionach gospodarzy i w oficjalnych strefach kibica.
Jako oficjalne piwo turnieju, produkty Bitburgera będą dostępne wyłącznie na wszystkich stadionach, a także w oficjalnych strefach kibica i wydarzeniach w miastach gospodarzach. Fani będą mogli skosztować także piw bezalkoholowych marki.
Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA, powiedział: "UEFA jest zachwycona współpracą z firmą Bitburger przy UEFA EURO 2024, dobrze rozpoznawalną niemiecką marką piwa z długą historią i kontaktami z piłką nożną."
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Jan Niewodniczanski, dyrektor zarządzający Bitburger Brewery Group, dodał: "Świat jest gościem w Niemczech – jako marka numer jeden z branży hotelarsko-gastronomicznej, w Bitburger konsekwentnie kierujemy się tym mottem. Jako Oficjalny Partner Piwny UEFA EURO 2024 jest to dla nas wyjątkowe, że możemy przyczynić się do zaprezentowania Niemiec jako najlepszego kraju-gospodarza".
Bitburger dołącza do niemieckiej firmy telekomunikacyjnej Deutsche Telekom, niemieckiego operatora transportu kolejowego Deutsche Bahn i firmy ubezpieczeniowej Ergo jako sponsorów krajowych UEFA EURO 2024.
EURO 2024 będzie siedemnastym turniejem o mistrzostwo Europy w piłce nożnej mężczyzn. Gospodarzem turnieju, po raz trzeci w historii, będą Niemcy.
Mecz otwarcia turnieju Euro 2024 zostanie rozegrany w piątek 14 czerwca przyszłego roku. Areną zmagań będzie stadion w Monachium.
EURO będzie trwać do 14 lipca.
UEFA we wtorek 12 października ogłosiła, że na fazę grupową, w której wystąpią 24 zespoły, przygotowano łącznie 270 tysięcy biletów w cenie 30 euro.
UEFA poinformowała również, że sprzedaż wejściówek rozpocznie się 3 października.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.