Partnerzy portalu
Trendy i innowacje na rynku alkoholi mocnych (wideo) Wojciech Bortkiewicz, dyrektor komercyjny marketingu wódek w CEDC

Trendy i innowacje na rynku alkoholi mocnych (wideo)

Autor: portalspozywczy.pl Data: 23 lipca 2021 08:22

Proces przygotowywania nowych produktów na rynku alkoholi mocnych to pewnego rodzaju odkrywanie. Odkrywamy więc potrzeby konsumenta i okazje do konsumpcji, a dopiero potem obudowujemy to w nowy produkt - opakowanie, recepturę czy smak - mówi Wojciech Bortkiewicz, dyrektor komercyjny marketingu wódek w CEDC.

Innowacje są jednym z głównych motorów rozwoju rynku alkoholi mocnych. - W ostatnim czasie wprowadziliśmy na rynek markę Rajska czy nowe warianty lidera kategorii smakowych napojów spirytusowych - marki Soplica. Obie marki bazują na duo-smakach. To nasze kluczowe marki wprowadzone w ostatnim czasie - podkreśla Wojciech Bortkiewicz.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Nowe smaki, nowe owoce

- Staramy się obserwować naszych konsumentów i czerpać od nich inspiracje. Sprawdzamy jakie mają potrzeby i jak na nie możemy zareagować. Przyglądamy się także innym kategoriom, które mogą być źródłem ciekawych informacji i inspiracji - dodaje.

- Konsumenci się zmieniają i zmieniają swoje przyzwyczajenia. Pojawiają się nowe produkty, smaki czy nowe owoce dostępne na szeroką skalę, które warto wykorzystać do tworzenia innowacji - podkreśla dyrektor Wojciech Bortkiewicz.

Trend botanicals na rynku alkoholi

CEDC bacznie obserwuje globalne trendy na rynku wódek i napojów spirytusowych. - Kategoria alkoholi jest dosyć mocno regionalna i uzależniona od kultury spożywania alkoholu. Dlatego nie wszystko można przenieść na polski rynek - podkreśla nasz rozmówca. 

- Obserwujemy globalny trend nazwany 'botanicals', czyli naturalności produktów. Konsumenci poszukują pierwotnych receptur i smaków. Widać to także w kategorii alkoholi na polskim rynku - mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz