Partnerzy portalu
Trendy i innowacje na rynku alkoholi mocnych (wideo) Wojciech Bortkiewicz, dyrektor komercyjny marketingu wódek w CEDC

Trendy i innowacje na rynku alkoholi mocnych (wideo)

Proces przygotowywania nowych produktów na rynku alkoholi mocnych to pewnego rodzaju odkrywanie. Odkrywamy więc potrzeby konsumenta i okazje do konsumpcji, a dopiero potem obudowujemy to w nowy produkt - opakowanie, recepturę czy smak - mówi Wojciech Bortkiewicz, dyrektor komercyjny marketingu wódek w CEDC.

Autor: portalspozywczy.pl Data: 23 lipca 2021 08:22

Innowacje są jednym z głównych motorów rozwoju rynku alkoholi mocnych. - W ostatnim czasie wprowadziliśmy na rynek markę Rajska czy nowe warianty lidera kategorii smakowych napojów spirytusowych - marki Soplica. Obie marki bazują na duo-smakach. To nasze kluczowe marki wprowadzone w ostatnim czasie - podkreśla Wojciech Bortkiewicz.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Nowe smaki, nowe owoce

- Staramy się obserwować naszych konsumentów i czerpać od nich inspiracje. Sprawdzamy jakie mają potrzeby i jak na nie możemy zareagować. Przyglądamy się także innym kategoriom, które mogą być źródłem ciekawych informacji i inspiracji - dodaje.

- Konsumenci się zmieniają i zmieniają swoje przyzwyczajenia. Pojawiają się nowe produkty, smaki czy nowe owoce dostępne na szeroką skalę, które warto wykorzystać do tworzenia innowacji - podkreśla dyrektor Wojciech Bortkiewicz.

Trend botanicals na rynku alkoholi

CEDC bacznie obserwuje globalne trendy na rynku wódek i napojów spirytusowych. - Kategoria alkoholi jest dosyć mocno regionalna i uzależniona od kultury spożywania alkoholu. Dlatego nie wszystko można przenieść na polski rynek - podkreśla nasz rozmówca. 

- Obserwujemy globalny trend nazwany 'botanicals', czyli naturalności produktów. Konsumenci poszukują pierwotnych receptur i smaków. Widać to także w kategorii alkoholi na polskim rynku - mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.