×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
V-Label wprowadza nowe oznaczenia produktów
V-Label wprowadza nowe oznaczenia produktów

V-Label wprowadza nowe oznaczenia produktów

Autor: Anna Wrona Data: 12 stycznia 2023 10:48

V-Label, wiodący, międzynarodowy wegański i wegetariański znak towarowy, zaprezentował nowe oznaczenia produktów. Już ponad 50 tysięcy produktów, pochodzących od ponad 4 tysięcy producentów posiada ten międzynarodowy certyfikat.

V-Label Polska: nowe oznaczenie

Pierwszy raz od powstania naszej etykiety w 1996 wprowadzamy tak znaczną modyfikację. To bardzo ważna zmiana, która ma ułatwić rozróżnienie pomiędzy oznaczonymi produktami wegańskimi i wegetariańskimi. Inspiracją do zmiany były przed wszystkim sygnały napływające od konsumentów z całego świata świadczące o potrzebie większej odmienności obydwu etykiet - mówi Przemysław Chojnicki, Dyrektor ds. certyfikacji V-Label Polska

Nowe wegańskie logo nadal jest podobne do swojej poprzedniej wersji. Otrzymało jednak zaktualizowany tekst wskazujący na globalny charakter V-Label. Wegetariańskie logo zostało odświeżone, zyskało zielone tło, które bardziej je wyróżnia i zapewnia kontrast. 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Spodziewamy się, że zmiana większości certyfikowanych produktów potrwa do dwóch lat. Wynika to z ogromnej skali przedsięwzięcia oraz istniejących zapasów. Nie chcemy przyczyniać się do marnowania produktów — mówi o nowych logotypach współdyrektor V-Label International, Martin Ranninger.

Co to jest V-Label?

V-Label to uznany na całym świecie, zarejestrowany znak towarowy służący do oznaczania produktów i usług wegańskich i wegetariańskich. Został założony w Szwajcarii w 1996 roku. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz