Partnerzy portalu
Violife na Plant-Powered Perspectives 2022 Violife na Plant-Powered Perspectives 2022; fot. mat. pras.

Violife na Plant-Powered Perspectives 2022

Autor: AW Data: 02 listopada 2022 13:05

Violife – marka wegańskich alternatyw dla serów – była parterem Plant-Powered Perspectives 2022 – piątej edycji konferencji i największego w naszej części Europy spotkania skupiającego producentów żywności i organizacje zainteresowane wymianą idei w zakresie roślinnego megatrendu.

Violife na Plant-Powered Perspective

Plant-Powered Perspectives – organizowana przez RoślinnieJemy konferencja skupia osoby zainteresowane świeżym spojrzeniem na trendy w branży spożywczej i gastronomicznej, m. in. przedstawicieli branży FMCG, producentów żywności czy startupy foodtech. Podczas tegorocznej edycji, która odbyła się 27 i 28 października, na żywo w Warszawie oraz online, szczególną uwagę zwracano na szerszy kontekst transformacji żywieniowej i rolę polskich firm spożywczych w jej kreowaniu.

Firma Upfield, ze swoją topową marką Violife, była partnerem konferencji oraz prezentowała ofertę w strefie showroom. Na stoisku Violife można było poznać paletę alternatyw dla sera tej uwielbianej przez wegan i wegetarian marki oraz inne roślinne produkty z oferty Upfield Professional – Florę Plant, Ramę Profi czy oliwy Altis. Atrakcją stoiska była możliwość skosztowania wyjątkowych przekąsek przygotowanych przez Roberta Kopacza, szefa kuchni Upfield Professional. Wśród nich znalazły się nich m.in. pasty do smarowania bazujące na Violife kremowym, makaron penne w stylu włoskim z Violife prosociano i Violife o smaku mozzarella czy jesienna sałatka a’la Grecka z Violife Greckim w kostkach.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Violife był także Sweets Partnerem konferencji – dostarczył produktów do roślinnych słodkości przygotowanych przez znaną z deserowych pyszności warszawską cukiernię Słodki Bez. Uczestnicy konferencji mogli spróbować m.in. bezsernika wanilia malina mango oraz makaroników z kremem z wykorzystaniem Violife Kremowego czy tartaletek z kremem na bazie Violife Cocospread.

– Violife jest ulubioną marką wielu wegan, wegetarian oraz fleksitarian na całym świecie i w Polsce też ma wciąż rosnące grono miłośników. Cały czas do oferty wprowadzamy nowe produkty, nad którymi intensywnie pracują zespoły szefów kuchni i technologów z działu R&D, zarówno w Grecji, jak i w niedawno otwartym Upfield Food Science Centre w Wageningen w Holandi. Wierzymy, że oferta Violife prowadzi do pozytywnych zmian w zakresie żywienia i zdrowia ludzi, jak również zrównoważonego rozwoju naszej planety – mówi Anna Matusiak-Wieteszka, CEE Violife Senior Brand Development Manager.

Upfield dla branży HoReCa

Upfield dynamicznie rozwija także ofertę dla branży HoReCa, a udział w Plant-Powered Perspectives był kolejną okazją na spotkanie z profesjonalistami. – Coraz więcej szefowych i szefów kuchni, przedstawicieli restauracji sieciowych czy producentów dań gotowych szuka roślinnych alternatyw mięsa oraz nabiału. Rozumieją, że roślinna oferta przynosi nowych klientów, alternatywy pozwalają serwować jedno danie wielu konsumentom, bez względu na diety czy wykluczenia, oraz że kuchnia roślinna jest lepsza dla naszej planety. Violife odpowiada na te wszystkie potrzeby – mówi Robert Kopacz, szef kuchni Upfield Professional.

Produkty Violife są w 100% wegańskie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz