Partnerzy portalu
Violife – Nr 1 w Polsce w kategorii alternatyw dla sera fot. Upfield Professional

Violife – Nr 1 w Polsce w kategorii alternatyw dla sera

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Upfield Professional Data: 15 października 2021 14:29

Violife uplasował się na 1. miejscu w Polsce w kategorii alternatyw dla sera z wyłączeniem tofu. To wielki sukces marki, która niecały rok temu zadebiutowała na naszym rynku i – jak się okazuje – przebojem zdobyła podniebienia konsumentów szukających roślinnych alternatyw dla sera.

Violife jest jedyną prawdziwie globalną marką wegańskich alternatyw sera, a jej produkty są obecne w 60 krajach, zajmując najwyższe miejsce pod względem sprzedaży detalicznej zarówno w Europie, jak i na świecie. Violife jest nr 1 na kluczowych rynkach Starego Kontynentu – w Wielkiej Brytanii, we Francji, w Hiszpani, Holandii, Belgii czy w Szwecji; marką nr 2 w USA i w Grecji oraz nr 3 w Niemczech.

Teraz ta ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie została nr 1 także w Polsce, osiągając ponad 50-procentowy udział w sprzedaży detalicznej (dane dla wszystkich produktów Violife: NielsenIQ, Retail Audit, Total Poland (Food); dane wartości sprzedaży w okresie II-VII 2021 dla kategorii Roślinnych alternatyw dla sera z wyłączeniem Tofu).

Asortyment Violife to wiele różnych wariantów wegańskich alternatyw dla serów. Produkty marki świetnie sprawdzą się jako zamiennik sera do pizzy, na kanapce lub toście, w sałatce oraz jako dodatek do makaronu. Grillowane, zapiekane czy na surowo. Wszystkie produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe.

Dobry dla gastronomii

W Polsce marka Violife dostępna jest m.in. w sieciach Biedronka czy Żabka, ale także w dystrybucji dla branży HoReCa. Specjalnie dla szefów i szefowych kuchni produkty Violife oferowane są w dużych ekonomicznych opakowaniach jako bloki sera do tarcia, plastry, wiórki oraz krem. Przechowywane w lodówce, na długo pozostają świeże.

– Zwiększa się liczba osób, które ograniczają spożycie mięsa oraz nabiału, a goście w restauracjach coraz częściej pytają o roślinne opcje w menu, dlatego restauracje szukają alternatyw. Dla szefów kuchni znaczenie ma nie tylko cena, ale przede wszystkim smak, szerokie portfolio wariantów oraz to, jak produkty zachowują się podczas przygotowania – mówi Robert Kopacz, Szef kuchni Upfield Professional. – Violife cieszy się w tym zakresie doskonałą opinią, a dodatkowo – co podkreślają szefowie kuchni oraz konsumenci – jest nie do odróżnienia od tradycyjnego sera.

Marka Violife powstała w 1990 roku w Grecji. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu w opracowywaniu i produkcji produktów wegańskich oraz wsparciu Upfield, największego na świecie producenta roślinnej żywności, dziś jest światowym liderem o zasięgu globalnym.

Podobał się artykuł? Podziel się!